jocce123 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jeg kar nett kjøpt meg wii,og lurer på hva slags spill som er best kan. dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 The legend of Zelda: Twilight Princess og Super Mario Galaxy er vel de to beste Wii-spillene på markedet for øyeblikket. For å ikke snakke om Metroid Prime 3. Men dette avhenger jo av hvilke spillsjangre du er interessert i.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hva er du interesert i? Jeg kunne nevne noen spill her og der men er bedre å nevne noen som følger din smak. Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 jeg har xbox og ds og der har jeg likt mest rollespill,eventyr og action. men på xbox likte jeg veldig fable,et sverdspill så vis det er et bra wii-sverdspill så si ifra Lenke til kommentar
aloras Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Da er vel Zelda å anbefale. Ikke nok med at det er et av de beste Wii-spillene som er ute, men det er også noe som kan klassifiseres som et "sverdspill". Lenke til kommentar
jocce123 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 jeg kjøpte zelda på wii men kommer ikke videre får ikke fiskestang og jeg har snakket med gutten som skal gi meg det og han sier at fiskestangen ligger i huset hans men jeg hvet ikke hvor det er.............hjelp meg! Lenke til kommentar
kottila Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jeg kjøpte zelda på wii men kommer ikke videre får ikke fiskestang og jeg har snakket med gutten som skal gi meg det og han sier at fiskestangen ligger i huset hans men jeg hvet ikke hvor det er.............hjelp meg! http://guides.ign.com/guides/748589/page_3.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå