Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Problemer med ettermontert Xenon på A4 03mod

Itw

Anbefalte innlegg

Heisann

Vi monterte i går xenon på langlysene (H7 Pærer) på kompisen min sin Audi A4 2003 modell, og fikk da problemet med at den tenner xenon lyset, men skrur det av etter kort tid igjenn.

Antar att dette er "pærevakt" systemet, i bilen, for han får nå beskjed inne i bilen at pærene i langlyset er gåen.

Vet noen om en måte og komme rundt dette?

Og fungerer det slik at bilen selv kutter strømmen til lysene som den tror mangler pærer siden, lysene blir skudd av etter kort tid?

Hadde vært kjekt med noen tips på dette punktet:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Du må lure systemet, du kan f.eks. sette en motstand over pæra e.l. da det vil trekkes nok ampere slik at bilen tror lykta er i orden. Men er du sikke på at strømmen forsvinner? jeg ville målt på ledningene at dette var tilfelle før jeg hadde laget noe mer av dette... Men setter du på en motstand må du forsikre deg om at effekten på motstanden er nok stor, er den ikke det kan den begynne å brenne.

Lenke til kommentar

Vi monterte inn, rele, og direktestrøm fra batteriet og da funket alt som snus:)

Voluz: Som du skriver i tråden med at alle lys blinker osv opplevde, kompisen min også, men nå som strømen hentes fra batteriet er det ikke noen problemer.

Settet er av merket KingWood som er fntastisk bra i mine øyner, hav vært borti bra mange av de.

En annenting for pærefeilen er som Almar84 sier, og det har vi testet med stort hell.

Får også slike bokser i fra KingWood, som man monterer på.

Dette med og montere opp rele Voluz er ikke noe vanskelig og kan fortvære noen du kjenner kan fikse det, og pakke inn i plast?

Lenke til kommentar
Dette med og montere opp rele Voluz er ikke noe vanskelig og kan fortvære noen du kjenner kan fikse det, og pakke inn i plast?

Ikke noe problem for meg... Fikk bare tilsendt et splitter nytt sett jeg av et annet merke, og siden har det fungert perfekt. Bare plug and play. Nå slår det ut på feilsjekken bare når pæra faktisk er gått (slik det skal gjøre), og ingen feilmelding når alt fungerer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...