L4r5 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Enkelte sanger som egentlig i utgangspunket har deprimerende tekster kan få meg i topp humør. Sitter og lager en liste ut i fra samlinga mi nå. Fant tre med en gang: status qou - burning bridges Cat stevens - wild world joshua kaddison - Jessie Har noen andre noen andre sanger som gjør det samme for dere? NOFX - Bob er jo heller ikke direkte positiv, men den får meg også i godt humør Samme med Jokke & valentinerne - missforstått Endret 17. november 2007 av KVTL Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Wild world får meg i et veldig koselig humør egentlig. Til den grad av at jeg aldri egentlig har tenkt over at den er så negativ Ellers så har vi jo Blood for blood - Some kind of hate som gjør meg helt gira. Den er kanskje ikke deppe-negativ i utgangspunktet, men "jeg hater hele verden" er ikke direkte positivt heller. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Funeral Fog av Mayhem som har et skikkelig tungt budskap for meg til å føle meg ready to go! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Opeth - Death whispered a lullaby. Vakker sang som man blir i godt humør av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå