Ravis Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har akkurat fått mitt G3 , men jeg lurer litt på hvilket minnekort jeg skal kjøpe. Man leser jo så mangt om hastighet, merkevarer m.m, men jeg lurer på om de rimelige kortene som prisguiden lister opp holder mål? Hva taper jeg på ikke å kjøpe kort fra Sandisk, Lexar, Ridata? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 G3 har utrolig bra minne og bufferhåndtering, så på dette kameraet vil det ha mindre å si hvilket minnekort du kjøper. Hvis du skal ta veldig mange RAW-bilder etter hverandre i rask rekkefølge bør du imidlertid vurdere et raskt minnekort. MLW Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Hvis du skal ta veldig mange RAW-bilder etter hverandre i rask rekkefølge bør du imidlertid vurdere et raskt minnekort. Det finnes sikkert et tall som sier noe ang. hastighet. Hva er tregt, normalt og raskt? Har desseverre ikke peil... :oops: Fant ikke noe tall om dette i guiden. Hvor finner jeg info. om dette? Jeg ønsker jo å ha muligheten til å ta mange RAW i rask rekkefølge. Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Sjekk ut denne http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå