iCar Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Microsoft har gitt ut en ny SP1 for XP (SP1a) Les mer her "]http://xbetas.com/comments.php?catid=1&id=1088[/url] Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er den nødvendig hvis du har lagt inn service pack 1 ... samt alle nyeste oppdateringene i fra windowsupdate ? ... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Denne er vel inkludert Java fra Sun Microsystems kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Quote fra xbetas: If you are not running Windows XP SP1, install SP1a to make sure that you have the latest security and reliability updates for Windows XP. Install any appropriate security updates and hotfixes that are already released or that will be released after SP1 on Windows XP-based computers that are running SP1a. Windows Update will continue to offer the same set of updates for Windows XP-based computers that are running either SP1 or SP1a. To determine if you are running Windows XP SP1, right-click My Computer, and then click Properties. If "Service Pack 1" appears under System, you are already running Windows XP SP1. There is no benefit to installing SP1a if you are already running Windows XP SP1. Microsoft does not recommend that you install SP1a if you are already running SP1. Windows XP SP1a is the same as Windows XP SP1 except that the Microsoft virtual machine (VM) is removed in SP1a. Der har du forskjellen, ikke mye gitt. Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Senere kommer SP1b, der de har lagt inn Suns Java VM. Jammen på tide... Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg vil nå si at MS Virtual Machine er mye bedre... etter at jeg innstalerte Java versjonen til SUN har pc'en begynt å henge seg opp og kræsje når jeg bruker Java. Er glad jeg har SP1 på hardisken, kommer aldri til å skifte den ut med SP1a. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg vil nå si at MS Virtual Machine er mye bedre... etter at jeg innstalerte Java versjonen til SUN har pc'en begynt å henge seg opp og kræsje når jeg bruker Java. Pussig, det har jeg aldri opplevd. Microsofts Java-versjon er jo eldgammel, og har ikke støtte for de nye funksjonene i Java. Det er svært irriterende å drive med Java-programmering når man ikke kan være sikker på at programmene virker overalt. Det er et stort fremskritt at MS blir tvunget til å følge standarden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå