arcanum Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hei. Jeg har nå planer om å kjøpe meg en Peugeot Speedfight 2. Jeg fant en på Finn.no som var veldig nært meg, og siden jeg ikke kan noe særlig om mopeder / scootere, tenkte jeg kanskje at noen her kunne si meg om det er noe godt kjøp http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...t=37&page=2 Der var den jeg fant. Den har gått veldig langt (19316 km), men en kompis av meg sa at det ikke har noe å si, fordi den har vært nylig overhalt. Jeg får den forresten for 8.500, ikke 9.500. Hadde satt pris på svar Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Tja, Ørsta er ganske nært meg også Hadde det ikke vært for at jeg allerede har kjøpt meg ny scooter, så hadde jeg vell kjøpt den. Den er nyoverhalt ja, men det har LITT å si at den har blitt kjørt såpass langt allikevel, men den holder sikkert i mange år fremover. edit: Så litt på skadene, tror jeg ville prøvd å prute litt, ihvertfall. Endret 17. november 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
arcanum Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 edit: Så litt på skadene, tror jeg ville prøvd å prute litt, ihvertfall. Ja, gjorde det, 8.500 istedenfor 9.500 ;p Men er vell ikke noe problem å fikse det, lakkere den og sparkle? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tjaa, det går vell det vil jeg tro, men finner man ikke en som er rimeligere og som har gått mindre? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vil bare si at Peugeot er dritbra. Har selv en Speedfight 1, og den runder snart 9 år. Sviver ennå, og krever lite vedlikehold. Har egen oljetank, så du slipper å låne kalkulator når du er på bensinstasjon. Uoriginal eksospotte koster halvparten av original, ha det i tankene om du må skifte den :-) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg anbefaler greit en Speedfight 2 til deg. De går bra, de er gode å kjøre, de er "små og enkle" - alt du ønsker med en scooter. Jeg har hatt min Peugeot Speedfight 2 siden mai, og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå