MysticoN Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Hei alle sammen, er ikke sikker på hvordan jeg skal forklare dette, så mulig litt dårlig topic. kjøpte dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33510...p;view=detailed men får ikke plass til det i min barebone no er det en "grind/netting" over vifta på dette skjermkortet. vist jeg skrur av det får jeg sikkert plass. men vil det lønne seg, eller vil kjølingen bli mye dårligere? Håper noen kan komme med råd ang dette asap. ikke morro å måtte springe til en kompiss for å få tilgang til internett:/ Endret 17. november 2007 av MysticoN Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hva er det under da? Kan du kjøpe en zalman vifte eller noe sånt og bytte med som er mindre? Kjøling er jo livsviktig for alt i en pc. Akkurat dette kortet vet jeg ikke noe om da.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det skal gå ann og ta av nettingen, men pass på så det ikke kommer noe kabler inn i vifta Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Det skal gå ann og ta av nettingen, men pass på så det ikke kommer noe kabler inn i vifta joda vet at det går ann, men hvilken konsekvenser får det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det skal gå ann og ta av nettingen, men pass på så det ikke kommer noe kabler inn i vifta joda vet at det går ann, men hvilken konsekvenser får det? Et skjermkort uten netting , og ingen beskyttelse mot små fingre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå