hed Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Sånn nå er det sendt epost til Stephan. Jeg har hatt det litt for travelt i det siste. Dog har jeg tid til å være med på January Madness på Dyxum..... Har jeg gått glipp av fotoboka, eller har det ikke skjedd noe mer ennå? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke skjedd en dritt... Dette er for dårlig.... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg venter på kodene fra Japan Photo, de skal komme i begynnelsen av neste uke. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Da har jeg fått kodene fra JP. De blir sendt ut når jeg har tid, regn med at det tar noen dager før jeg er ferdig med alle. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Da har jeg fått kodene fra JP. De blir sendt ut når jeg har tid, regn med at det tar noen dager før jeg er ferdig med alle. Kjempeflott. Et under at de har hatt tid til det nå som det har vært 30D bonanza i den siste uka! Tom Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Konge! Venter i spenning Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Kodene er å vei ut, noen har fått (altså ikke alle). Jeg vil oppfordre alle som har deltatt til å legge inn sitt beste bilde fra uke50mm i Galleriet Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg har nettopp mottatt koden, og nok en gang har Japan Photo virkelig overgått seg selv med sponsingen! Hard cover fotobok i A4 er ikke snaut, når alt jeg har gjort er å ta 7 bilder - selv om det var en prøvelse å levere ett bilde om dagen i en av årets mørkeste og travleste uker. Nok en gang kudos, props, takk - og alt annet som måtte passe - til Kim Are som arrangerte, og Japan Photo for flott sponsing av et flott tiltak. Way to go! Endret 19. februar 2008 av Anew Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Enig med Anew. Jeg har ikke vært tilstede på forumet siden rett etter uke50. Passet jo bra at jeg fikk fiksa med nett i dag da.. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Alle gavekoder er utsendt. Forøvrig er de gyldige ut mai. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 kan noen forklare hva man skal gjøre med koden? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 kan noen forklare hva man skal gjøre med koden? 1. Last ned programvaren til Japan Foto (Min Cewe verden , eller hva den nå igjen heter). 2. Lag deg en fotobok på 26 sider, A4, hardcover. 3. Opprett en bestilling på boken. 4. Da dukker det opp et felt for rabatt koder - tast inn kode. 5. Du får bok i posten. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå