Kjetil-H Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det vil opprettes en tråd for hver dag (sannsynligvis i fotoaktiviteter?) der alle bildene samles. Ellers har jeg og klikket fast objektivet og satt i mandag-tirsdagsfilmen. Gleder meg til å begynne når jeg kommer ned til byen etter jobb ikveld.. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Da har jeg laget tråder for alle dagene i uke50mm. De ligger på utfordringsforumet. Videre har jeg laget en oversikt på hvordan man lenker til sine bilder/ poster for de forskjellige dagene. Jeg håper det er forståelig. Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg har hatt glede av å gjøre en personlig vurdering av alle de innsendte "Uke 50" bidragene. Jeg har også tillatt meg å gi alle bidrag en karakter fra 1 til 10 (10 best). Jeg understreker at dette er naturlig nok en høyst subjektiv vurdering og jeg påstår ikke at jeg har noen spesielle kvalifikasjoner som gjør at min oppfatning er mer verdt enn andres, men jeg har lagt følgende kriterier til grunn: Orginalitet i motiv: 1/3 Teknisk utførelse (fokus, komposisjon osv): 1/3 Formidling. 1/3 (Med formidling mener jeg hvilke tanker som umiddelbart oppstår hos meg, om jeg skjønner meningen bak bildet, osv). Alle 7 dager er summert, dvs at de som har færre enn 7 bidrag kommer dårlig ut: På topp er det to navn som etter min mening markerer seg. Deretter er det nokså jevnt: haakonts 53 poeng kimare 48 Anew 40 kiskogl 40 hammern 39 tomsi42 37 Jostop 37 theriksen 36 RenPerle 34 Pyalto 33 erlingba 33 Svein JArle 32 Kjetil H - 31 morva 31 bombasa 29 kim 64 28 lekang 28 hed 28 abaxa 27 fevik 26 bOble-jet 25 archanios 25 Helolle 23 dCap 17 ragamuffin 16 Eivind F 13 sollien 12 enmannen 8 Patrol33 5 Endret 19. desember 2007 av Sojourner2 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Hyggelig at du setter pris på bildene mine, selv er jeg ikke like fornøyd, spesielt med avslutningen. Jeg har planer om å gå skikkelig gjennom alle trådene snart. Jeg vil be om at alle legger inn en lenke til sine bilder i henholdt til oppskriften første posten. Alle som mener seg berettiget til sponsing MÅ gjøre det. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kapitulerte etter dag 2 jeg. Fikk ikke tid til å skape noe jeg kunne være fornøyd med og da blir det liten vits å fortsette. Håper å kunne tilby noe bedre ved en annen anledning! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Takk alle sammen for en morsomt uke. Det er selvfølgelig synd at ikke alle kunne være med, men det er ikke så vanskelig å forstå så tett opp til jul med tentamer, julestri osv. Det kommer nye sjanser. Ser også at det er en del nye her som var med. Velkommen. Til slutt en stor takk til kimare som dro dette igang. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Til slutt en stor takk til kimare som dro dette igang. Absolutt! Jeg må innrømme at jeg går rundt og savner et fotoprosjekt nå... Endret 18. desember 2007 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Til slutt en stor takk til kimare som dro dette igang. Absolutt! Jeg må innrømme at jeg går rundt og savner et fotoprosjekt nå... En liten uhøytidlig sak for julen og nyttår kanskje. Analog og sort-hvitt? Tom Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dette har vært veldig moro å være med på. Takk til Tom som sa jeg måtte bli med på dette. Og til deg Kimare, skulle gjerne ha likt å vist hvor du har tatt det bildet. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg har hatt glede av å gjøre en personlig vurdering av de innsendte Uke 50 bidragene. Jeg har også tillatt meg å gå gjennom samtlige innsendte bilder og moret meg med å gi alle bidrag en karakter fra 1 til 10. (10 best)På topp er det to navn som etter min mening markerer seg. Deretter er det nokså jevnt: haakonts 53 poeng kimare 48 Tusen takk, dette var jo særdeles hyggelig å høre. Jeg er vel ikke like fornøyd med denne uken som jeg var med oktoberfesten, men etter denne tilbakemeldingen så kanskje jeg må revurdere? Nå må jeg få lagt ut linkene riktig også, det var gått i glemmeboken (sorry kimare). Håkon Edit: Nå er de på plass Endret 19. desember 2007 av haakonts Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Dette har vært veldig moro å være med på. Og til deg Kimare, skulle gjerne ha likt å vist hvor du har tatt det bildet. Classic kebab i Haugesund Tatt håndholdt i fire-tida på natta med en kebab som svømmer i dressing i venstrehånd og kamera i høyrehånd lukkertid 2 sek (noe av dette er sant og noe er ikke sant du finner sikkert ut hva) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg må innrømme at jeg går rundt og savner et fotoprosjekt nå... Snart nyttår og nye muligheter Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dette har vært veldig moro å være med på. Og til deg Kimare, skulle gjerne ha likt å vist hvor du har tatt det bildet. Classic kebab i Haugesund Tatt håndholdt i fire-tida på natta med en kebab som svømmer i dressing i venstrehånd og kamera i høyrehånd lukkertid 2 sek (noe av dette er sant og noe er ikke sant du finner sikkert ut hva) Æsj, det var dumt. Alt for langt å dra for å ta bilde av den veggen. Har nemlig en scrapbook layout i hodet, hvor den hadde passet perfekt som bakgrunn. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Skjer det noe nytt her snart? Ny utfordring? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Og hva skjedde med sponsingen? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, hva skjedde med sponsingen? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg glemte den. Jeg fikk harddisk problemer og har/ er knapt på nett. Jeg skal kontakte Stephan når jeg får tid. Det kan ta noen dager enda. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ...og vi venter i spenning... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ...og vi venter i spenning... Ja det er vel på tide på purre litt nå. Ser at det begynner å bli litt lysere om dagene nå, og det er vel ikke lenge før solen titter over horisonten nordpå heller. Så da er det kanskje på tide med en ny utfordring? Hvis kimare er for opptatt, så er det vel andre som kan steppe inn. Har forøvrig noen ideer selv. Tom Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Sånn nå er det sendt epost til Stephan. Jeg har hatt det litt for travelt i det siste. Dog har jeg tid til å være med på January Madness på Dyxum..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå