Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Mitt alias når jeg er terrorist er: Abdulaziz Ichi Ghonads http://www.geocities.com/sharesdjc/ Lenke til kommentar
// geir Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Abu Marzook Whafukama-Doin Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Abu Marzook Whafukama-Doin Whafukama-Doin = What the fuk am I doin' :-? edit:søren ta sensurn :wink: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Mitt alias når jeg er terrorist er: Abdulaziz Ichi Ghonads Ichi Ghonads = ichy coyones (elns) som oversatt til norsk betyr kløende baller. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Sheikh Rattle-al-Roll Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Ichi Ghonads = ichy coyones (elns) som oversatt til norsk betyr kløende baller. I`ll kill that little who**!!!! Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Sheikh Yo-ass hilser deg!!! Og ja for de som lurer: GUD er stor, opptil flere meter. Jeg har hørt nærmere 2.03 meter på sandalen. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 GUD er stor, opptil flere meter. Jeg har hørt nærmere 2.03 meter på sandalen. Du juger. blasfemi. Hun er 4 meter høy og slafsete. Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 har han begynt å bruke steroider nå??? Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 har han begynt å bruke steroider nå??? hun Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hallo! Abdullah B'hati her... :-? Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Abdullah Honeylocks Jeg fikk også det.. Heter du også Thor Kristian Litleskare?!?!?!?!?!?! :o Tror det er noe snusk her... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg fikk også det.. Heter du også Thor Kristian Litleskare?!?!?!?!?!?! :o Tror det er noe snusk her... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg fikk også det.. Heter du også Thor Kristian Litleskare?!?!?!?!?!?! :o Tror det er noe snusk her... snusk på høyt nivå! nå ble jeg SKUFFA!! :x jeg som trodde jeg var den eneste honeylocksen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå