Rabbid Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tilfeldig kar på en bar (i samtale med faren til Mr. Garrison) i episoden "World Wide Recorder Concert" Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Two guys naked in a jacuzi elns, det er han fyren med rødt sjegg tror jeg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tilfeldig kar på en bar (i samtale med faren til Mr. Garrison) i episoden "World Wide Recorder Concert" Riktig, var bartenderen jeg var ute etter Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Neste oppgave: "Menu, Back, Function, Enter" Kanskje litt lett. Endret 3. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hmm.. Stan i "make love, not warcraft"? Ren tipping Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kontorstol: Nope, episoden er litt eldre enn som så. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Har sett alle episodene, så jeg får vel grave litt dypt i hjernebarken da Edit: Det er selvfølgelig Chef i "The Terrance and Phillip movie trailer" Genial tv Endret 3. desember 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 "I would never kill someone, unless they piss me off" Tar en ekstremt enkel slik at jeg slipper å godkjenne siden jeg skal se Prison Break Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Trey i introen til Weight gain 4000 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ville fem til Cartman, så IQ har rett Tror han har sagt det i en del episoder så det hadde holdt med navnet Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Neste oppgave: "He goes against the Church. He must die!" Vil ha navnet til han som sa det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Bill i "Fantastic easter special!" Pavens høyre hånd Endret 5. desember 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Damn I'm good (h) Neste oppgave (Tar den fra hodet så det er ikke sikkert at det er helt ordrett): "I am tired of you talking about stuff thats coming in and out of my ass!" Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hmm, må vel være Cartman i enten "Cartman Gets An Anal Probe" eller "Cancelled". Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hmm, må vel være Cartman i enten "Cartman Gets An Anal Probe" eller "Cancelled". Ja tror han sa det i begge episodene Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Neste oppgave: "Hell no! I'm not crossing the white line." Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg vet hvilken episode det er, men ikke hvem Det er helt klart fra "The Wacky Molestation Adventure" Edit: Det er "Spaceman" Clyde Endret 5. desember 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå