hagfors Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen spesielle grunner til å velge en av disse fremfor den andre? Noen som har spesielt gode eller spesielt dårlige erfaringer med noen av dem? Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg har kjørt TT Toughpower 850W en stund, og kan ikke si annet enn at jeg er 100% fornøyd. Utrolig stabile spenninger under full load, og alt man trenger av modulære kabler. Anbefales! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 bestilte toughpower på torsdag får den trolig på mandag Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Også veldig fornøyd med min Tt 850 W......nå er jo den Gigabyte PSUen rimelig ny på markedet så det er vel kanskje ikke så lett å få brukertilbakemeldinger, men skal jeg tippe så er begge et godt kjøp "if the price is right" Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Ville gått for Odin, har en kamerat som har fått sin andre Thermaltake Toughpower ødelagt, tror også Odin er mye stillere, etter min erfaring så bråkte TT mye. Endret 7. desember 2007 av Nessi Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg vurderer nå Odin framfor toughpower av følgende grunner: - Den er billigere, men har omtrentlig samme features. - Den kan levere nesten nøyaktig like mye 12volt totalt, og det er her skoen vil trykke uansett nå du bruker den med et krevense system - Den har software-styring (kun den littegrann dyrere GT versjonen, ikke PRO), som både er en fancy ting og ha, men også nyttig siden du kan justere hvordan viften skal regere på forskjellige tmeperaturer. For ekstrem-overklokkere er også funksjonen for å justere spenning meget nyttig. Du kan manuellt justere +/- 1% og dermed fininstille spenningene til å være mest mulig ideelle til dine forhold. - Fra diverse reviews har jeg fått intrykk av at den er noe mer støysvak enn toughpower. Dessuten kan du som sagt justere viften slik som du ønsker den dersom du kjøper GT versjonen. Men det sagt så har jeg ikke bestemt meg enda, så jeg er fremdeles åpen for argumenter og nye forslag. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå