4MB Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Oja! Det er like mye som når du ikke er i prestige. Fra lvl 1-2 er 30 xp for å være nøyaktig ^^ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Oja! Det er like mye som når du ikke er i prestige. Fra lvl 1-2 er 30 xp for å være nøyaktig ^^ Herlig! Akkurat det jeg håpet på Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Flott, men hva er det som er så speislt med prestige? Bare kule ikoner bak nicket? ^^ Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Flott, men hva er det som er så speislt med prestige? Bare kule ikoner bak nicket? ^^ Ja, du får kun et nytt rank merke. Men prestige er morro og da, synest ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 ja, blir sikkert å satse på det! jeg synes det er morsomt å få oppgradert våpnene! Selv om jeg bare bruker red point aim da.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 ja, blir sikkert å satse på det! jeg synes det er morsomt å få oppgradert våpnene! Selv om jeg bare bruker red point aim da.. Da er vi to Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Foresten så har jeg funnet ut at Scorpion SMG er ufattelig bra! Selv på lange avstander! Med red point aim da selvfølgelig! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hvordan velger man Prestige egentlig ? Sånn at man starter på nytt ? Finner det ingen plass jeg. Herregud det er bare for konsoller, never mind Endret 28. desember 2007 av Avean Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som har link eller bilder som kan vise de forskjellige ikonene etter hver prestige man tar? Synes selv det er gøy å gjøre det om igjen å ta challanges på nytt... er bare å bli vant til et våpen så går det greit å bruke det alikevel Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Noen som har link eller bilder som kan vise de forskjellige ikonene etter hver prestige man tar? Lenke til kommentar
picpac Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ser det begynner å bli noen som har det gull korset etterhvert, og jeg har ikke kommet lenger enn 54 på første. Må være noen som spiller sykt mye?!? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er nok det, ja. Er selv på rank 35 prestige lvl 2, og synes jeg har spilt en del. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Kom til level 55 i går, hadde egentlig planlagt å ikke begynne på prestige, men så ble det på en måte ingenting å spille for, på level 55, så da begynte jeg på prestige. Er på level 20 (prestige) nå btw Endret 29. desember 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
MagnusKH Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ok et par spørsmål, Blir prestige ulocked etter man er ferdig medd 55? jeg ble commander men prestige er ikke åpnet ennå. Ok man mister alle våpnene men får man muligheten til å bygge de opp igjen? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ok et par spørsmål, Blir prestige ulocked etter man er ferdig medd 55? jeg ble commander men prestige er ikke åpnet ennå. Ok man mister alle våpnene men får man muligheten til å bygge de opp igjen? Du må velge selv om du skal gå inn i prestige eller ikke, er en sånn knapp som står "go prestige" ellns. Man mister alle våpenene. Lenke til kommentar
spincher Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Så, hvis jeg har forstått alt rett nå... Hvis jeg trykker på prestige nå... Mister jeg alt av våpen, camo's osv? og challenges blir resetta? Lenke til kommentar
spincher Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 JA mann! MEH. ikke faen om jeg gidder Lenke til kommentar
4MB Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Litt sein da.. xD Endret 19. januar 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå