dannad Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja hadde man bare klart å kobla seg til spill, så hadde kanskje jeg vært litt mer enn rank6! Åpne porter da, det funket for meg. Hvordan åpner man porter? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 jeg spilte online hos en kamerat for noen dager siden, og jeg så en person i lvl 61! hva f? hvis 55 er maks. hvordan kunne den personen være i lvl 61? xD kanskje noen fra de som har lagd cod4? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 jeg spilte online hos en kamerat for noen dager siden, og jeg så en person i lvl 61! hva f? hvis 55 er maks. hvordan kunne den personen være i lvl 61? xD kanskje noen fra de som har lagd cod4? Kanskje du trenger briller Lenke til kommentar
dannad Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sorry for denne veldig off-topic posten, kan godt sende svar på PM! Har PS3 40gb versjonen dårligere trådløst nettverks kort enn 60gb? Btw har akkurat nådd rank 54! En igjen nå! Det trådløse nettverkskortet er det samme i alle versjonene - i alle fall som jeg vet. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 jeg spilte online hos en kamerat for noen dager siden, og jeg så en person i lvl 61! hva f? hvis 55 er maks. hvordan kunne den personen være i lvl 61? xD kanskje noen fra de som har lagd cod4? Kanskje du trenger briller hadde jeg bare tatt bilde av det Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 jeg spilte online hos en kamerat for noen dager siden, og jeg så en person i lvl 61! hva f? hvis 55 er maks. hvordan kunne den personen være i lvl 61? xD kanskje noen fra de som har lagd cod4? Kanskje du trenger briller hadde jeg bare tatt bilde av det www.specsavers.no Lenke til kommentar
4MB Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Man må jo gå prestige! Ellers er all morroa borte. Det som er gøy er jo ranke. Har hørt at når man når prestige 10, kan man ha to attachments på våpenet sitt Er selv på prestige 3 atm. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har hørt at når man når prestige 10, kan man ha to attachments på våpenet sitt Det der er nok bare løse rykter. Man får ikke en damn shit på prestige 10, annet enn et fint ikon foran navnet sitt i lobby... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Etter litt spilling idag har jeg nådd rank 16! Jobber med weapon chalenges nå. Virker også som at jeg klarer å connecte til spill mye fortere. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvor mange timer har dere spilt? Eg har spilt 2 dager 16 timer som tilsvarer ca 64-65timer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har selv gått over til prestige og er rank 17 nå om eg ikke tar feil. Har vel spilt i 28timer eller noe. 65tusen og noe poeng. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har kommet meg til level 55 men Prestige Mode er fortsatt skavert grått, noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du må tjene inn XP til å gå til lvl 1 igjen. Du kan se hvor mye du mangler på barracks. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvorfor har noen sånne kule emblem forann nicket istedenfor sånne kjedelige striper osv? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvorfor har noen sånne kule emblem forann nicket istedenfor sånne kjedelige striper osv? Kule emblem? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Prestige mode Om du ikke vet hva det er; når du når lvl 55, får du valget om å gå i prestige mode. Da mister du alt av våpen og challenges(du beholder scoreboarden) og starter på lvl 1, bare med nytt rank-emblem. Dette emblemet vil ikke forandre seg før du eventuelt går i neste prestige mode. Dette kan du gjøre 10 ganger. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Et spørsmål angående Prestige Mode: Hvor mye XP må du for å level fra level 1 Prestige til 2 Prestige? Like mye som når du starter å spille, altså fra en til to? Endret 20. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Prestige mode Om du ikke vet hva det er; når du når lvl 55, får du valget om å gå i prestige mode. Da mister du alt av våpen og challenges(du beholder scoreboarden) og starter på lvl 1, bare med nytt rank-emblem. Dette emblemet vil ikke forandre seg før du eventuelt går i neste prestige mode. Dette kan du gjøre 10 ganger. Okay! Det høres ut som et tøft valg ja! (leste på loading screen) Lenke til kommentar
4MB Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Et spørsmål angående Prestige Mode: Hvor mye XP må du for å level fra level 1 Prestige til 2 Prestige? Like mye som når du starter å spille, altså fra en til to? Du mener fra lvl 55 til lvl 1 prestige? Da trenger man vel litt mer enn man trenger fra 54-55. Husker ikke hvor mye det er i farta. Endret 20. desember 2007 av Swaxxo Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Et spørsmål angående Prestige Mode: Hvor mye XP må du for å level fra level 1 Prestige til 2 Prestige? Like mye som når du starter å spille, altså fra en til to? Du mener fra lvl 55 til lvl 1 prestige? Da trenger man vel litt mer enn man trenger fra 54-55. Husker ikke hvor mye det er i farta. Tenkte vel egentlig fra 1 til 2 i prestige mode om du skjønner? Endret 20. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå