Fenixen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Eks: Drepe 2 stk med claymore letteste ever fant jeg ut.. still deg selv i nærheten av claymoren.. og vips 2stk drept med claymore når det kommer noen Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Og slik jeg har forstått det, så får du en ny golden gun for hver prestige.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg gidder ikke prestige, siden man kan ta det så jævlig mange ganger ser jeg ikke vitsene hvis man ikke går for alle. Jeg er 52 nå, og når jeg når 55 skal jeg klare alle challenges, det er mye vanskeligere enn å lvle opp på nytt. Bare tenk 150 HS med hvert våpen Ved å ta alle slik trur jeg du får gullvåpner også? Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg gidder ikke prestige, siden man kan ta det så jævlig mange ganger ser jeg ikke vitsene hvis man ikke går for alle. Jeg er 52 nå, og når jeg når 55 skal jeg klare alle challenges, det er mye vanskeligere enn å lvle opp på nytt. Bare tenk 150 HS med hvert våpen Ved å ta alle slik trur jeg du får gullvåpner også? Mulig det også Men e quote fre den siden jeg refererte til tidligere for å bevise at det er flere golden guns en Deagle... "Throughout your tour you`ll have access to 26 weapons in total (Not counting gold versions) which unlock as you gain experience points." Endret 27. november 2007 av bRRx Lenke til kommentar
dmord Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Man må må fullføre alle challenges innen våpenkategori for å få gull våpen. Er ikke noe man får ved prestige mode tror jeg. Prestige mode er kun for flashy badge. Jeg vet man kan unlocke gull m60 hvis man fullfører 150 kills og 150 headshots med alle LMG`ene . akkurat som man får gull ak47 om man kjører alle assault våpnene sine challenges. Gull hagle finnes også. Eneste man får gratis er gull desert eagle på lvl 55. Synd det ikke er gull barrett .50 Har snart rød tiger kamo på den Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Prestige er mye gøyere, da får man noe mere å spille for. Gjør jo ikkenoe å miste våpna, da de beste våpna og perkene er de man har fra starten av uansett. Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Lurer på om du må gjøre alle challengene på ny igjen når du begynner på ny prestige for å få golden guns eller om de kommer opp når du har gjort det en gang. Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Må man fullføre alle challengene også for å kunne starte prestige mode? Hva gjør man for å starte det? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Må man fullføre alle challengene også for å kunne starte prestige mode? Hva gjør man for å starte det? Du trenger ikke å fullføre noen av challengene. Du må være rank 55 for å starte prestige mode. Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hva må jeg trykke på for å gjøre det? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hva må jeg trykke på for å gjøre det? [/quot] Rank 55 til rank 1 prestige mode er akkuratt som en level, du må tjene XP. Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hmm? Jeg må får mer XP for å starte prestige mode? Trodde det var noe som når du kom til 55 kunne man trykke på ett eller aant for å starte prestige mode... Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hmm? Jeg må får mer XP for å starte prestige mode? Trodde det var noe som når du kom til 55 kunne man trykke på ett eller aant for å starte prestige mode... Trykke må du, men det går ikke å trykke før du har fullt opp med XP. Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det noen som vet hvor mye man trenger??? Jeg er i 55 nå... Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det noen som vet hvor mye man trenger??? Jeg er i 55 nå... Ta en titt på XP "måleren" din, når den er full kan du gå inn i prestige mode. Trykk inn på Barracks så ser du XP måleren helt til høyre på midten av skjermen. Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 XP målern? Det eneste stedet jeg kan tenkte meg at den er er under Rank & Challenges.. Men der står det bare Commandre bla bla bla... XP: 125490... Next rank: none... score bla bla bla... Ikke noe XP måler Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er CoD 4 på PC vi snakker om??? Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er CoD 4 på PC vi snakker om??? Nå er du inne på Konsoll > Sony, så nei. Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Så det finnes ikke noe Prestige Mode for PC? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Så det finnes ikke noe Prestige Mode for PC? Nei, jeg tror ikke det er prestige mode på PC versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå