axe_puzzle Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Hallois, da har jeg hitta lvl 55. Noen andre? Prestige mode: hva er dette? Forklar nærmere Har nemnlig hørt rykter om at hvis du ikke spiller CoD4 multiplayer så mister du etterhvert ranks (og våpen?) Er dette da på prestige mode eller før prestige mode? Har ikke noe problemer med å gjøre challenges etc. på nytt... må bare vite hva som er vitsen. Håper på svar. Lenke til kommentar
dmord Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Hallois, da har jeg hitta lvl 55. Noen andre? Prestige mode: hva er dette? Forklar nærmere Har nemnlig hørt rykter om at hvis du ikke spiller CoD4 multiplayer så mister du etterhvert ranks (og våpen?) Er dette da på prestige mode eller før prestige mode? Har ikke noe problemer med å gjøre challenges etc. på nytt... må bare vite hva som er vitsen. Håper på svar. Tror dette er svaret, men er jaggu ikke sikker Velger du prestige mode så mister du alle ranks og våpen. Men til gjengjeld får du ett badge som vises istedefor rank badges, og det badget/symbolet viser alle at du har vært igjennom det før og at det er andre gangen. Det er tilsammen 3 ganger du kan gjøre det tror jeg . Med nytt og mere flashy badge hver gang. Slik at alle kan se hvor mye arbeid du har lagt i det... Men man må da skille opp alle ranksa på nytt Eller så kan velge å ikke ta prestige.. Da beholder man alle våpen. Men får ikke fett symbol ved siden av navnet som viser hvor mye arbeid som er lagt ned og at man er i gang for andre gang. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Man kan nå level 55 (prestige mode) inntill 10 ganger! Lenke til kommentar
dmord Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 damn.. 10 ganger! Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 For det første så gidder jeg IKKE å miste alt a våpene som jeg har fått , og selv om du går prestige så beviser ikke d hvor god du er til å spille, trenger alle våpene mine! Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 får man ikke golden desert eagle fra d a? ^^ Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Går man ikke prestige så blir man mobbeoffer.. rett og slett feigt å være den ene som klorer til seg alle de beste våpnene hele tiden Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Går man ikke prestige så blir man mobbeoffer.. rett og slett feigt å være den ene som klorer til seg alle de beste våpnene hele tiden Bør vel ikke, men jeg rister på hodet når man ser folk tviholde på level 55. Er rett som du sier at man bør være forbredt på endel "mobbing" i lobbyer om man hele tiden er level 55. Endret 19. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 får man beholde golden guns når man går prestige ? Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Kunne Aldrigitt mere blaffen :O Edit: Du Mister ALT a våpen, til og med Gold desertn.. Endret 20. november 2007 av Espen-S-R Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Jeg begynte på prestige med en gang det poppa opp, gidda ikke å ligge å tvi holde på 55 ranken! Håper du får en ny golden gun for hver gang du tar en ny prestige!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Det er jo kos for de som ikke spiller 24/7 etter skole/jobb, å være rank 55. Siden det kan ta lang tid å komme opp igjen :] Selv prøver jeg å få nesten alle de "målene." Eks: Drepe 2 stk med claymore, få 150 kills med alle våpnene. Det blir teit å si at det er FEIGT å holde seg på 55, det er ikke alle som vil være attentionwhores og flashe en fin badge :] Om man er 55 så betyr det ikke at man MÅ bruke den gode sniperen. Selv skal jeg starte på nytt. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Jeg valgte å begynne på scratch igjen, og synes det er ufattelig bra element å ta med i et sånt spill. For min del mister jeg ofte motivasjonen for å spille hvis jeg ikke har noe mer å strebe etter. Nå får de meg til å spille igjen og igjen, fordi det er så moro å gå opp ranks og unlocke nye ting. Selv om jeg har hatt de før... Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Leste tidligere idag at når man har runda alle 10 prestige, så får man 2 nye perks og muligheten til å ha 2 adds på våpnene! Red dot + silencer f.eks Høres rått ut! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Vil gjerne ha kilde på det du sier der. Tviler veldig på at det er sant. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Leste tidligere idag at når man har runda alle 10 prestige, så får man 2 nye perks og muligheten til å ha 2 adds på våpnene! Red dot + silencer f.eks Høres rått ut! Det hadde gjort seg. Mange av våpnene er jo utrolig vanskelig å bruke uten red-dot sight. Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 http://www.gamebattles.com/forums/t/1101276.html "at the 10th level (FINISHED) you get 2 new perks and the ability to have 2 attachments to your gun (ex. Silencer+Red Dot Sight) I HAVE MY SOURCES =)" Ikke 100 % sikkert da, men gir jo litt mening. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Tar det ikke _lang_ tid å komme seg til rank 55, 10 ganger? Det hadde gjort seg med silencer og red dot sikte, det hadde vært en koselig kombinasjon. Lenke til kommentar
duppersen Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg gidder ikke prestige, siden man kan ta det så jævlig mange ganger ser jeg ikke vitsene hvis man ikke går for alle. Jeg er 52 nå, og når jeg når 55 skal jeg klare alle challenges, det er mye vanskeligere enn å lvle opp på nytt. Bare tenk 150 HS med hvert våpen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) feilpost Endret 27. november 2007 av Pheonix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå