Wipeout Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Var i Spania for noen uker siden og her er 2 av bildene jeg tok der nede. Bilde av menneskene ble tatt på strandpromenaden i Marbella. Exif: Canon 20D EF 24-105 f/4 L Blender f/8 Lukkertid 1/160 ISO 100 Bildet av lillebroren til King Kong ble tatt i dyrehagen i Fuengirola. Exif: Canon 20D EF 24-105 f/4 L Blender f/4 Lukkertid 1/100 ISO 100 Slakt ønskes som alltid. Endret 16. november 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Bildene er forsvunnet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 hvor er bildene ? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Lite arbeidsuhell, folkens. Bildene er oppe nå, måtte legge de opp på en annen server. Oppdatert: legger ved et bile til fra dyrehagen, synd med de buskene på høyresiden, men tok ikke sjansen på å gå inn til denne kompisen.... Canon EOS 20D f/4 1/80 ISO 100 24-105 f/4 L på 105 mm. Endret 17. november 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Ok folkens, jeg tar et hint. Siden ingen har gitt tilbakemelding etter at jeg ordna bildene så regner jeg med at de er så dårlige at Dere ikke har ord :!: Sorry for bumping, men måtte bare.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Det er vel ikke kvaliteten på bildene som er problemet. Kan like gjerne være at du legger inn bildene på en slik måte at de blir for store... Likte det første bildet - morsomme figurer; men det blir for mye luft rundt de. Det er også uheldig at den ene palmen ser ut til å gro ut av hodet til "Josef". Den lyse himmelen drar også ned; men det kan tweakes til i photoshop eller et annet foto-program. Tom Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Likte godt det siste bildet av "kompisen" din .. Som du nemner så er det synd med de buskene, men syntes at når jeg såg den mindre versjonen så såg det litt "villaktig" ut. Stilig blikk på ham også. Ser ut som han har spist en sur sitron! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Da har jeg gjort som tomsi42 sa, og "ommøblert" litt på strandbildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Det hjalp faktisk en del det. Ble litt smalt, men kan vel ikke akkurat forvente at du drar ned til Spania for å ta bildet på nytt Tom Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Hjalp faktisk veldig mye at jeg fikk fjernet palmen. Skulle gjerne dratt ned dit for å tatt flere bilder, spesielt når jeg ser ut vinduet og ser det hvite teppet som ligger på bakken. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 ser du har vært i loro parque fin plass det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå