Gjest museluktern Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Må være anonym da noen av de innblandede kan lese dette. Den første jenta jeg hadde sex med var jeg sammen med lenge og hun hadde en ufattelig deilig mus. Den luktet ingenting og smakte fortreffelig. Etter 4 år ble forholdet slutt og jeg har da fått prøvd ut noen andre sexpartnere. 3 andre for å være eksakt. Og her kommer tingen. Alle disse har hatt en VELDIG sterk lukt i musa. Her snakker vi sånn at jeg kan lukte dem på fingrene selv etter å ha vasket hendene med såpe flere ganger. Jeg syns ikke det er særlig behagelig og kvier meg for å gå "down under" Så spørsmålet er. Er det vanlig at det lukter så sterkt eller bør dem gå til legen? Har jeg vært ekstremt uheldig når 3 av 4 av mine sexpartnere har hatt denne sterke lukten eller er det helt vanlig? Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tror du har vært uheldig. Om de bør gå til lege tviler jeg på, men de bør nok vaske seg bedre/oftere. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kan være en eller annen form for infeksjon/soppangrep el lignende, be dem sjekke seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Haha, syns jeg ser han går til damer han har hatt tilfeldig sex med og si "Du, musa di stinker, vask deg!". Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Intimvask-sjampo er vell et alternativ? Endret 17. november 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Intimvask er vell et alternativ? Det er ikke alternativ, det er must. Endret 17. november 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Haha, syns jeg ser han går til damer han har hatt tilfeldig sex med og si "Du, musa di stinker, vask deg!". hahahaha, genialt Men høres kjipt ut. Som å spise råtten fisk i et middagsselskap og måtte late som du liker det Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvis det lukter så stramt at du ikke får det vekk med å vaske fingra med såpe så tror jeg det er på plass med en tur til legen for jenta del Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, jenter kan ha dårlig bakterieflora nedi der uten å vite om det selv. Eller soppinfeksjon f.eks ved å ha brukt feil type såpe eller babyolje. Lenke til kommentar
April Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tror nok det at alle jenter er forskjellig både på lukt og smak for å si det sånn. Trenger ikke nødvendigvis å være en infeksjon eller soppinfeksjon, men kan jo være dårlig hygiene at det er like rundt "den røde uken" o.l. Men ville tatt det opp med henne. Hvis man er i ett parforhold og man har sex med hverandre må jo man være ærlige med hverandre. Går jo ann å si det til henne på en pen måte. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Så spørsmålet er. Er det vanlig at det lukter så sterkt eller bør dem gå til legen? For å svare på spørsmålet ditt: nei det er på ingen måte vanleg at det lukter så sterkt (!).... Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Så spørsmålet er. Er det vanlig at det lukter så sterkt eller bør dem gå til legen? For å svare på spørsmålet ditt: nei det er på ingen måte vanleg at det lukter så sterkt (!).... Det er bare to ting som lukter av reke; den ene er reke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Lukter det reke har ikke dama hans vaska seg på noen dager isåfall. Komme seg i dusjen pronto. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvis det lukter reke så er det noe feil. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 5 innlegg med off-topic fjernet. Vennligst hold dere til temaet. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det er ikke ett godt råd å vaske seg oftere. Det forårsaker bare soppinfeksjon. Har man sopp kan det lukte av utfloden. Det kan og være bakteriell vaginose. Det kjennetegnes som oftes med at det lukter råtten fisk. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tre stk off topic slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg