Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Musa til dama lukter "vondt". Normalt?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Gjest museluktern

Må være anonym da noen av de innblandede kan lese dette.

Den første jenta jeg hadde sex med var jeg sammen med lenge og hun hadde en ufattelig deilig mus. Den luktet ingenting og smakte fortreffelig.

Etter 4 år ble forholdet slutt og jeg har da fått prøvd ut noen andre sexpartnere. 3 andre for å være eksakt. Og her kommer tingen.

Alle disse har hatt en VELDIG sterk lukt i musa. Her snakker vi sånn at jeg kan lukte dem på fingrene selv etter å ha vasket hendene med såpe flere ganger.

Jeg syns ikke det er særlig behagelig og kvier meg for å gå "down under"

Så spørsmålet er. Er det vanlig at det lukter så sterkt eller bør dem gå til legen? Har jeg vært ekstremt uheldig når 3 av 4 av mine sexpartnere har hatt denne sterke lukten eller er det helt vanlig?

Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det at alle jenter er forskjellig både på lukt og smak for å si det sånn. Trenger ikke nødvendigvis å være en infeksjon eller soppinfeksjon, men kan jo være dårlig hygiene at det er like rundt "den røde uken" o.l. Men ville tatt det opp med henne. Hvis man er i ett parforhold og man har sex med hverandre må jo man være ærlige med hverandre. Går jo ann å si det til henne på en pen måte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...