mads92 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har tenkt å kjøpe en Gamer-PC til maks 16000 kr! Hvordan deler burde jeg kjøpe? Delene burde vært begrenset til dette fordi jeg liker disse merkene best: Hovedkort: Evga, MSI, Asus, Abit Skjermkort: XFX Harddisk (Operativsystem): Western Digital Harddisk (Lagring): Samsung, Western Digital, Hitachi Kabinett (Midi): Antec, Aplus, Cooler Master, In-Win, Prosessor: Intel Skjerm (LCD): Samsung Minne (E.P.P.): Corsair Strømforsyning (730-1000 Watt): NorthQ, Hiper Lydkort: Creative DVD-brenner (Lightscribe): Samsung Diverse kjølere: Noctua Operativsystem: Vista Ultimate 64- eller 32-bit Lag handlekurv på Prisguide.no som jeg kan se? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) fant masse god deler, ikke alt var på lista di ,, men teit og bare låse seg inn i et skap pga du er et freak etter xfx foreksempel, er jo bare stickers som regel som er forskjell og litt bundel ,, Handlevogn Crossfire. som system disk referer du sikkert til en raptor ,, som jeg syns er wast of money , her får du et komplett oppsett , med quad ,x38, 8500 ram, bra skjerm, crossfire 3870 skjermkort ,, masse snax:D Endret 17. november 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
mads92 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 kanskje en litt dyrere pc, med de spesifikasjonene jeg vil ha! vil ikke ha radeon hd piss mellomklasse kort.. lag en pc til 16000 kr på handlevogn jeg kan se.. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva tror du om denne Mads92: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=59510 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 kanskje en litt dyrere pc, med de spesifikasjonene jeg vil ha! vil ikke ha radeon hd piss mellomklasse kort.. lag en pc til 16000 kr på handlevogn jeg kan se.. Siden når ble et HD 3870 et dårlig mellomklassekort? dette er tross alt et kort som går 8800gt i strupen, spesielt med tanke på pris vs. ytelse, to av disse i crossfire har ca samme ytelse som et 8800ultra, men det er vel et pissdårlig mellomklassekort det også... Jeg ville ALDRI ha valgt NorthQ eller Hiper som merke på strømforsyningen, du vil vel ha noe av litt dugende kvalitet? Her ville jeg ha valgt noe fra corsair, som er en av de beste strømforsyningene en kan få tak i. Corsair sin HX620w holder i massevis, det er ikke så kraftig pc som er satt opp her heller... Av minne ville jeg helt klart valgt crucial sine ballistix, det er veldig gode brikker. og som jeg sier for ørtende gang angående skjermkort: forskjellen er kun klistremerket og hva som følger med... du får ikke bedre ytelse overhodet... Og handle pc etter merke er idiotisk, kjøp heller det som gir mest ytelse for pengene, det er du bedre tjent med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå