Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Angi brukernavn/passord for å se reklame??

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg går inn på en side der de har reklamebannere fra eksterne aktører, popper det opp et lite vindu som ser slik ut:

reklame.gif

Hvorfor i svarteste granskauen må jeg angi brukernavn og passord for å se reklame? Velger jeg 'cancel' vises ikke reklamen, men det er ikke det som er problemet, at jeg ikke får se reklame. Det å klikke vekk disse vinduene er det som utfordrer tålmodigheten min!

Det kommer ofte opp 2-3 slike for hver side jeg går inn på, dere kan jo selv tenke dere hvor gøy det er i lengden!

Det starta av en eller annen grunn for ca en uke siden...husker ikke noe spesielt jeg installerte eller gjorde da..

Noen som har vært borti dette og vet hva som er feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gå inn i kontrollpanel, nettverkstilkoblinger og egenskaper for "Lokal tilkobling". klikk på avkryssingsboksen for NetBeui slik at den ikke er avkrysset, trykk på "Bruk" og "Ok". Nå kan det være at du trenger å starte på nytt, dersom dette ikke fungerer bør du prøve å starte på nytt. Gå deretter inn på samme plass igjenn, og merk nå av for NetBeui, slik at den er avkrysset. Klikk deretter på "Bruk" og "Ok".

se nå om det kan ha hjulpet, det fungerte på en maskin her i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...