Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High? v2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg skaffer meg en 8500 GTS

Kan jeg kjøre Crysis på High/Very High, da?

 

Oppløsningen er ikke så veldig viktig, men litt er den. Jeg lurte på om jeg kunne kjøre det på 1280X800?

Tja, nå finnes vel ikke 8500GTS, men mente du:

 

8600GTS = Kan kjøre spillet på en medium i 1280x800. (om jeg ikke tar helt feil?)

8500GT = kan ikke kjøre spillet overhode. (mer eller mindre)

8800GTS 640MB = Spille på high instillinger (noen på very high) i en 1280x800

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Nye Nvidia-drivere er ute. (beta)

 

Forceware 169.12 Vista 32-bit

Forceware 169.12 Vista 64-bit

 

Fikk en 5,48% ytelseøkning i Crysis ivhertfall. Ikke noe voldsomt, men alltids greit å få en ytelseøkning, uansett hvor liten den er. :)

(sammenlignet med 169.09 i GPU benchmarken)

 

Står jo at det ikke er noe endringer for Crysis. Så jeg gadd ikke å teste de i sted. Men nå må jeg jo prøve :)

Lenke til kommentar

Jeg har et problem der driveren slutter å virke med en gang den kommer under stress, altså ingame. Samme skjer under GPU og CPU benchmark, selvom det tar 20-25 sek før det kommer en svart skjerm og en beskjed i vista om at "the driver stopped responding and has been recovered.".

Har 8800GT og kjører alt på very high med rundtom 30FPS, skal justere mer når jeg får driveren til å virke skikkelig, forslag ?

Endret av BrightSide
Lenke til kommentar
sjekk de ultrapene bildene her :dribble: :

 

Link: http://crysis-online.com/

Ser bedre ut enn virkeligheten ;D

 

edit:

 

Hvis jeg skaffer meg en 8500 GTS

Kan jeg kjøre Crysis på High/Very High, da?

 

Oppløsningen er ikke så veldig viktig, men litt er den. Jeg lurte på om jeg kunne kjøre det på 1280X800?

Tja, nå finnes vel ikke 8500GTS, men mente du:

 

8600GTS = Kan kjøre spillet på en medium i 1280x800. (om jeg ikke tar helt feil?)

8500GT = kan ikke kjøre spillet overhode. (mer eller mindre)

8800GTS 640MB = Spille på high instillinger (noen på very high) i en 1280x800

Har et 7650 GS og tar benchmarken på 11.21 FPS med alt på medium og physics på high med 1280x960. Hvis jeg setter ned et par ting til low blir det ganske spillbart. Så jeg tror 8500 GT lett kan spille Crysis.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar
sjekk de ultrapene bildene her :dribble: :

 

Link: http://crysis-online.com/

Ser bedre ut enn virkeligheten ;D

 

edit:

 

Hvis jeg skaffer meg en 8500 GTS

Kan jeg kjøre Crysis på High/Very High, da?

 

Oppløsningen er ikke så veldig viktig, men litt er den. Jeg lurte på om jeg kunne kjøre det på 1280X800?

Tja, nå finnes vel ikke 8500GTS, men mente du:

 

8600GTS = Kan kjøre spillet på en medium i 1280x800. (om jeg ikke tar helt feil?)

8500GT = kan ikke kjøre spillet overhode. (mer eller mindre)

8800GTS 640MB = Spille på high instillinger (noen på very high) i en 1280x800

Har et 7650 GS og tar benchmarken på 11.21 FPS med alt på medium og physics på high med 1280x960. Hvis jeg setter ned et par ting til low blir det ganske spillbart. Så jeg tror 8500 GT lett kan spille Crysis.

Nå er 11,21 FPS ganske så uspillbart, og 8500GT er også langt dårligere enn 7650GS.

(jeg ville tro 7650GS bare er et overklokket 7600GS?)

 

Uansett, så jeg ville tro et 7650GS ville dratt Crysis på low/medium med spillbar ytelse.

Men siden 8500GT er et "godt hakk" dårligere enn 7650GS/7600GS, så må det vel ligge på grensen til uspillbart med alt på low.

Lenke til kommentar

men altså, dette er oppsettet jeg skal kjøpe:

 

XFX nForce 680i SLI

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz

XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3

Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4 *2

Corsair Powersupply 620W

 

jeg er litt skeptisk til skjermkortet om jeg heller skal investere i gainward gtx, men uansett, som du ser er resten av maskinen meget bra, så hvordan vil jeg kunne kjøre crysis på very high med dette oppsettet?

man må vel også ta i betraktning at patcher og drivere i fremtiden vil optimalisere spillet bedre...

Endret av engjac
Lenke til kommentar

Hadde vel kanskje gått å sende komplett en melding slik at de kunne sette opp 8800GT i konfiguratoren, da det sannsyneligvis er på grunn av latskap at den ikke ligger der...

(eller det faktum at det ikke kommer på lager på en stund)

 

Ingen skjermkort klarer Crysis på very high, så det er vel egentlig bare å glemme. Det vil nok som sagt dra spillet i high sånn nogenlunde greit.

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Tokk viften på 8800GT kortet opp på 80% manuelt for å teste om det var overoppheting, men det var det ikke. Skal jeg bare gå inn på Egenskaper-Drivere også avinstaler ? Har virkelig lyst å teste ut crysis skikkelig nå som jeg har ventet så lenge på det kortet.

Når spillet velger hviklet specs som er best i forhold til dataen din så er vel ikke det med 60fps osv ? [går vel ikke ann]

 

Edit:Leif.

Endret av BrightSide
Lenke til kommentar

60FPS nei. Uansett hva slike spill sier om hvilket grafikknivå du burde ha, så skal du strengt tatt aldri høre på det. Noen ganger så krever det altfor mye, andre ganger er det satt altfor lavt. Like greit å gå igjennom det selv.

 

Jeg avinstallerer som regel gjennom enhetsbehandling. (finner du i kontrollpanelet)

Da bare høyreklikker du på skjermkortet ditt g velger avinstallert. Restart og installer ny driver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...