Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High? v2.0

Anbefalte innlegg

på listen i første post, kan du ikke legge til systemet til de topp 10, så vi får se hvilken hardware som trengs for de forskjellige fps

I second that, har vært og sammenlignet litt fps og har måtte finne frem personen så jeg kunne se systemet, litt tungvint. Men spørs hvor lett det er og linke til systemet, man blir vel kanskje nødt til og bare skrive systemet "manuelt" da.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
på listen i første post, kan du ikke legge til systemet til de topp 10, så vi får se hvilken hardware som trengs for de forskjellige fps

Blir veldig mye hvis jeg skal legge i systemet til hver enkelt hele tiden..kanskje kun til første mann eller no, men til alle blir ganske mye..

skjønner, men hvis de som er på 10 de hadde vært så greie å gjøre det for deg,

så du kan klippe det inn, eller at de tar med system spec i "bevis" bildet.

Lenke til kommentar

Blir veldig mye hvis jeg skal legge i systemet til hver enkelt hele tiden..kanskje kun til første mann eller no, men til alle blir ganske mye..

skjønner, men hvis de som er på 10 de hadde vært så greie å gjøre det for deg,

så du kan klippe det inn, eller at de tar med system spec i "bevis" bildet.

Hvis hver enkelt legger ut et bilde med system spec skal det gå bra ja, gjerne/helst sammen med bevisbilde, altså et bilde med begge deler som du sa

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Flytte meg på listen snart???

Relax, det blir gjort. Problemet er at hver gang jeg legger noen på listen, må jeg omrangere alle de andre, og sånt tar tid, spesielt når du poster bilde på bilde, men skal fikse det nå ;)

Lenke til kommentar

Mange pene score her nå :p Det er fint om dere følger denne malen fra nå, så jobben min blir litt lettere(ikke be meg "finne" systemet deres på profilen, men post det her) :)

[b]FPS:[/b]
Bilde/link
System(om ønskelig): f.eks: Sli 2x8800GT's@730/1000 - [email protected] - Luft.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...