Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High? v2.0

Anbefalte innlegg

Jeg har fremdeles til gode med extra OC på CPU og gpu for å oppnå en ny rekord :p Ikke det at jeg kommer til å rykke bemerkelig opp i listene, men tror nok jeg kan innhente en fps til om jeg er heldig og Crysis er velvillig :devil:

Har fått CPU kjøler nå, men lurer på om jeg tok på litt for mye goop :hmm: Er jo tross alt HDT teknologi så krever litt extra mellom sprekkene.

btw. Når jeg pleier å spille Crysis Online på MESA banen, så spiller jeg alltid med High innstillinger, men idag var det satt til Very High uten at jeg merket det. Det var faktisk mindre forskjell mellom High og Very High enn jeg trodde :D Det var SPILLBART med Very High! :fun:

Du kommer nok til å tjene noen FPS på å overklokkeCPUen Core2Dude, det merket hvertfall jeg! :) Pleier å kjøre task manager i bakgrunnen og ser at CPU blir brukt mye mer under benchmarken enn når jeg spiller spillet? Noen som vet hva dette kommer av?

anders! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Venter bare på at noen skal slå meg med et 4870x2, slik at jeg kan komme med "backup scoren" min :p

Ja kan ikke noen med 4870x2 plz ta og teste så vi kan se, er vel ett par folk her på forumet som sitter med x2 allerede.

Nizzen jeg syntes du får en skikkelig fin score med de to 4870 kortene, fra hva jeg har sett andre få med x2 så har de fått fra 32-36 fps som er mindre enn deg, men det var nok kanskje på 19x12 i oppløsning, husker ikke helt nå. En annen ting er at crossfire scaleringen virker jo tålig bra for deg så da virker det lovende for 4870x2 i cf.

Hva var det du fikk når du brukte 9800gx2, hvis du husker det.

Edit: kikket litt rundt på de andre sine score og fikk litt insikt av det, 9800gx2 ca 5 fps mindre, og single 4870 13fps mindre, så skaleringa er da ca 48%.

Edit2: Ser at de står retail build (6156) oss alle andre opperst på bildene men (6115) oss meg. Hva betyr det?, jeg lastet jo ned nyeste versjon (1.05 final) som det linkes til på første side.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Kjørte testen i dag på nåværende oppsett på maskina og fikk 29.37 som gjennomsnittlig FPS i 1280 x 1024. Skal bli interessant og se hva en ny prosessor gjør av forskjell når den kommer neste uke.

Testen er kjørt på følgende system;

Intel Core 2 Duo [email protected] (m boxed kjøler - ingen overklokking)

6 GB Corsair TWIN2X 6400 DDR2 RAM(kjører foreløpig x32 Vista Ultimate, men skal innstallere x64 istedet)

PowerColor Radeon HD 4870 512MB GDDR5

HK: Asus P5K-E/WIFI-AP, P35, Socket-775

Luftkjølt

Har en Q6600 i posten.... får se hva det betyr...

post-29752-1219378910_thumb.jpg

Endret av AboKevin
Lenke til kommentar
Club3D HD4870X2:

Joppe jeg tror du virkelig trenger og få klokket den prossesoren din litt altså, du har nok mye og hente på det!

vensre sida?

Har du i det hele tatt sett på bildet ? Hvis du gjør det så ser du jo at hele den venstre siden er full av grafikk innstillinger under "quality settings" som sureup sa.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Hadde faktisk ikke trodd jeg bare fikk 3fps mindre enn Hd4870x2 (average)

Selfølgelig under litt lav oppløsning dog, men jeg kjører ikke mye høyere selv, så tror ikke et slikt kort ville gjort mye forskjell hos meg :)

(Hardware:

Prosessor: Q6600 U-klokket, 9800gx2, 2gb Ddr3 minne og en 650watts strømforskyning jeg ikke husker navnet på :p )

Tror jeg kan hente inn en god del ved å klokke prosessor opp til 3ghz kanskje, men har kjørt stresstest, holdt Ut 2min ;)

Men klarte å kjøre Crysis på full grafikk, med FSX på full grafikk (som krever en god del CPU) Uten crash eller noe, bare litt mere lag enn vanlig i Crysis fordi jeg glemte å avslutte FSX) Skal prøve å klokke prosessor litt nå, og se om det er noe og hente inn!

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

på listen i første post, kan du ikke legge til systemet til de topp 10, så vi får se hvilken hardware som trengs for de forskjellige fps

Lenke til kommentar
på listen i første post, kan du ikke legge til systemet til de topp 10, så vi får se hvilken hardware som trengs for de forskjellige fps

Blir veldig mye hvis jeg skal legge i systemet til hver enkelt hele tiden..kanskje kun til første mann eller no, men til alle blir ganske mye..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...