Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High? v2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

har jeg noe sjangs til å kjøre dette spillet?

bærbar:

Core 2 Duo 2.2Ghz P8400

3GB Ram

Geforce 9600m GT

Vista

hvor høy setting kan jeg regne med?

litt kjipt å kjøpe spillet og det funker ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

menne demoen er på 1,8GB og jeg har bare funnet servere som har den som går 50kb/s til 100Kb/s det er jo alt for tregt og tar 100 vis av timer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

fikk lastet ned en demo nå, var Pre-release Demo

vet ikke om det er den offisielle, men det gikk ikke spesielt bra.

spillet valgte High på settings men det var 15 - 20fps

satte alt på Medium så funket det akseptabelt, men da var det ikke akuratt pent å se på,

prøvde med alt på Very High også da ble det pent men med 5fps.

regner med at den starter DX10 av seg selv, det så slik ut ihvertfall på Very High.

så jeg må nok vente med dette spillet til jeg kjøper med en heftig PC når de nye Intel CPUene kommer.

da blir det andre baller

Lenke til kommentar

Da det ikke er spesielt dyrt lenger, bestilte jeg dette forleden, så det dumper vel nedi postkassa mi snart. Jeg er nysgjerrig på om jeg får det til å funke på Very High, dessuten har jeg lyst på et hjernedødt skytespill, og det er ikke noe annet som frister for tiden. Så da finner jeg det snart ut. :yes:

Endret av Nielsen75
Lenke til kommentar

Hva slags komponenenter har du Nielsen? Vi kan vel gi deg en liten pekepinne på hva du kan forvente deg! Sitter å lurer på om jeg skal spille gjennom Crysis en gang til med den reality enhancement modden på delta difficult. Skal jeg eller ikke? Det er opp til dere!!! :p

anders! :)

Endret av anders!
Lenke til kommentar

Jeg husker ikke alle detaljer, men prosessoren er en 4-kjerner, 2.83 Ghz, jeg har 4 GB RAM (dog kun 3 kommer til sin rett, da jeg har 32-bits), og skjermkortet er GeForce 9800 GTX. Skulle vel mene at den burde klare seg fint, men så har jeg det med å la meg imponere av tall jeg syens høres flott ut, det er som regel et "men" med alt. :blush:

Endret av Nielsen75
Lenke til kommentar
Skal ha nytt skjermkort snart så jeg tenkte jeg bare skulle slenge meg på lista mens jeg ennå kan hehe

240849.jpeg

Hvertfall en 7 plass :grin: Hvis jeg sitter med ett 4870x2 snart så kommer jeg tilbake garantert

hvor fikk du tak i den benchmarken? det er vell ikke den som følger med crysis så vidt jeg ser?

EDIT. post 5000 woot :w00t:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Ville tro Very high vil funke ok på 1280x1024, men ikke mer enn i 25fps average. Og litt slit senere i spillet er også å forvente.

Det gjenstår å se når jeg får prøvd det. ;) Høyere oppløsning enn 1280x1024 blir ikke aktuelt ennå, for det er så høy skjermen min går. :roll:

Lenke til kommentar
Skal ha nytt skjermkort snart så jeg tenkte jeg bare skulle slenge meg på lista mens jeg ennå kan hehe

240849.jpeg

Hvertfall en 7 plass :grin: Hvis jeg sitter med ett 4870x2 snart så kommer jeg tilbake garantert

hvor fikk du tak i den benchmarken? det er vell ikke den som følger med crysis så vidt jeg ser?

EDIT. post 5000 woot :w00t:

Benchmarken finner du her

står i posten på første side blant annet, er vel den de fleste bruker for og teste med.

For vel si gratz for post nummer 5000 også da, siden du har 5000 poster igjen til Neste "level"

Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles til gode med extra OC på CPU og gpu for å oppnå en ny rekord :p Ikke det at jeg kommer til å rykke bemerkelig opp i listene, men tror nok jeg kan innhente en fps til om jeg er heldig og Crysis er velvillig :devil:

Har fått CPU kjøler nå, men lurer på om jeg tok på litt for mye goop :hmm: Er jo tross alt HDT teknologi så krever litt extra mellom sprekkene.

btw. Når jeg pleier å spille Crysis Online på MESA banen, så spiller jeg alltid med High innstillinger, men idag var det satt til Very High uten at jeg merket det. Det var faktisk mindre forskjell mellom High og Very High enn jeg trodde :D Det var SPILLBART med Very High! :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...