Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High? v2.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har 24", sikkert ikke eneste heller :)

Tror ikke det er så veldig mye vits med 1920x1200 oppløsning også da største andel sitter med 17-22 tommere. dessuten blir Very High på 1920x1200 oppløsning stort sett helt uspillbart i de fleste tilfeller (og mer jobb for trådstarter :p)

1280x1024 slipper til alle, 1680x1050 slipper til alle med 20 tommer eller mer. Syns det virker greit :)

Lenke til kommentar
Bare et forslag! :)

Nå venter jeg bare på Vista så skal jeg benchmarke for alle penga!

EDIT: Uspillbart sier du? 1920*1200 alt på High, 35-40 fps i snitt! Det funker fett! :)

Men husk at dette er en Very High tråd, så det var det jeg siktet til =P med mindre du har 3x GTX280 eller 2x 9800GX2 ;)

btw: Du må sannelig få satt inn noen resultatbilder ja :D Blir spennende å se forskjell fra HD 4870 til HD 4870 :p Da blir det faktisk 3 HD 4870 i lista... så kan det bli litt mer "intern" konkurranse mellom oss, Jeg, deg og amiga600

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar
Bare et forslag! :)

Nå venter jeg bare på Vista så skal jeg benchmarke for alle penga!

EDIT: Uspillbart sier du? 1920*1200 alt på High, 35-40 fps i snitt! Det funker fett! :)

Men husk at dette er en Very High tråd, så det var det jeg siktet til =P med mindre du har 3x GTX280 eller 2x 9800GX2 ;)

btw: Du må sannelig få satt inn noen resultatbilder ja :D Blir spennende å se forskjell fra HD 4870 til HD 4870 :p Da blir det faktisk 3 HD 4870 i lista... så kan det bli litt mer "intern" konkurranse mellom oss, Jeg, deg og amiga600

Jeg er klar jeg;) men ikke så mye mer å hente med mitt kort tror jeg... Fikk noen stygge artifacts i går som ikke gikk bort før jeg restartet:( Prøvde meg på 845mHz på core..

Lenke til kommentar

Nå var det dødt her gitt. Lurer på hvor resultatene fra Wheelman blei av :p Kanskje de ble pinlig dårlige :!:

MrLG må også våkne fra de døde å legge til evgeny sine resultater. Men idag får jeg altså en Xigmatek CPU kjøler så regner med å få en boost fra Q6600 på 3.1GHz til rundt 3.6GHz med ny kjøler :)

Da kommer jeg i tillegg til å plassere PC'en utenfor i nattekulda for å dra skjermkort, ram og CPU lengst mulig !

Her skal det testes (brennes) hardware :devil:

Lenke til kommentar
MrLG må også våkne fra de døde å legge til evgeny sine resultater. Men idag får jeg altså en Xigmatek CPU kjøler så regner med å få en boost fra Q6600 på 3.1GHz til rundt 3.6GHz med ny kjøler :)

Mulig jeg ikke er våken, men jeg ser ikke noen resultater fra evgeny..

Lenke til kommentar

Mulig jeg ikke er våken, men jeg ser ikke noen resultater fra evgeny..

Beklager det var jeg som var halvdød :p

Lenke til kommentar
Ja , kjører på very high 1920X1200 16X AF , 4XAA rundt 35-40 frames .

ET 280 GTX,,,,,,

Mulig dere ATI folk må ha tonnevis med gpuer , ikke jeg :p

Du er velkommen til å vise et bilde av 1680x1050 oppløsnigen :D Så kan du komme høy på listene i starten! Det er Top 10 liste i 1.post hvis du ikke visste det.

Bare test Crysis Very High Dx10 0xAA og 1680x1050 og post bilde av resultatet her i tråden :)

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat kjørt gjennom benchmark en gang til og nå endte jeg opp med 33.02 FPS (:D) på very high 1680x1050 0xAA. Tror det var så vidt jeg kom igjennom, artifacts startet da jeg rundet den siste odden like før benchmarken var ferdig! Tror ikke jeg skal prøve meg på noe høyere klokk. Validering kommer i natt :)

Ja , kjører på very high 1920X1200 16X AF , 4XAA rundt 35-40 frames .

ET 280 GTX,,,,,,

Mulig dere ATI folk må ha tonnevis med gpuer , ikke jeg :p

Det der ville jeg gjerne likt å se, greier ca 33 FPS med alt på very high 1680x1050 og uten AA! Med de innstillingene du nevner faller jeg ned mellom 16-25 FPS gjennom hele testen!

anders! :)

Endret av anders!
Lenke til kommentar
Picture or it never happened ;)

Tror vi har en skøyer her på forumet :whistle:

:!: Det tror sannelig jeg også. Jeg traff på ham også i "AMD's toppkort" tråden :p

EDIT: tror kanskje vi skremte han vekk. :hmm: han var kanskje ikke helt føre-var med den posten xD

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med bildr.no? Står og laster opp bildet i evigheter uten at noe skjer. Har venta i 10 min nå. Må jo laste opp min nye personlige rekord! :D

Jeg skjønner ikke at dere må ha det opp på bildr.no? Det er bare å laste det opp her på forum!

Når du trykker "Svar" eller "new post" så er det et felt under tekstvinduet der du kan laste opp bilder fra PC'en din! "Vedlegg"!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...