Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High? v2.0

Anbefalte innlegg

veit ikke om det er sagt før men er det noe regler på hvilken runde man kan velge å ta resultatene sine fra? (altså første, siste eller hvilken man vil?). Altså kan jeg kjøre 5 laps og f.eks. om man får best på lap 3 så kan jeg bruke det som min "score"?

Bare ta bilde av Crysis benchen med det beste resultatet du får :) Her er det ganske løse regler om selve testingen. Bare det står et pent og høyt tall er vi fornøyde :p

EDIT: Men det virker da merkelig vis du skal få bedre på 3. loop enn 5.loop :hmm: trur ikke det skjer altså. Som regel er den siste best, men ofc, hvis den 3 er bedre så bare ta bilde av den :fun:

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok takk :) kommer resultat fra meg senere

btw. hvorfor ikke gjøre som i alle andre benchmark-tråder og liste opp hardware ved siden av resultatene? Synes det er bedre enn bare fps som sier lite i seg selv + det gir en pekepinn på hva slags hardware kan klare så og så høy FPS + kan kanskje drepe alle spørsmålene om "KAN JEG KJØRE CRYSIS PÅ VHIGH" etc :p

Lenke til kommentar
ok takk :) kommer resultat fra meg senere

btw. hvorfor ikke gjøre som i alle andre benchmark-tråder og liste opp hardware ved siden av resultatene? Synes det er bedre enn bare fps som sier lite i seg selv + det gir en pekepinn på hva slags hardware kan klare så og så høy FPS + kan kanskje drepe alle spørsmålene om "KAN JEG KJØRE CRYSIS PÅ VHIGH" etc :p

Ingen dum ide. Men det krever at alle som legger ut Crysis bench skriver kort info om hardware... f.eks

[Crysis_benchbilde.jpg]

*skriv skjermkort under*

Egentlig trenger vi ikke ha mer enn skjermkort :) Men da må jo de som allerede har lagt inn resultater si hva de har benchet med og det krever litt mer av MrLG som er trådstarter her :) *smiske smiske*

Lenke til kommentar

Det handler om skills :p

Neida.. Prøv en annen driver og pass på at Catalyst AI er på advanced og crosfire x er aktivert. Hvis du får 25 fps så funker ikkje CFX ;)

Jeg har god erfaring med 8.8 beta driveren.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...