Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High? v2.0

Anbefalte innlegg

8600gt har aldri vært high end, siden 8800gts/gtx kom ut før 8600gt. :)

Det er vel strengt tatt ytelsen som har noe å si på hvorvidt det er mid/high end og sånn det er per idag er 8800gt/gts 512 av de kraftigste skjermkortene på markedet! :)

Det er "kraftigst" fordi øvre mid-end ble lansert før high-end. (Bare Nvidia som venter med å lansere High-end modellene)

6800GT/Ultra er ikke low-end (budsjettkort) eller mid-end skjermkort fordi det yter dårlig i dagens spill.... Det er fortsatt high-end, men altså et eldre High-end skjermkort.

Glemte å nevne enda en ting som jeg kom på, som også tyder på at dette er en mid-end kort, og det er at det ikke støtter Tri-SLI. Hvorfor har de kuttet støtten? Jo fordi det er mid-end, og de har ikke stor bruk for tri-SLI.

Godt poeng ;) kanskje dette blir punktum for diskusjonen...he he :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, da kan vi sette ett punktum ved andrull sin siste der! :p

Så; tilbake til Crysis. Hvordan tror dere denne PC-en vil kjøre det i 1680*1050? :)

8800gts 512 (hadde ikke bestilt det under diskuteringen, så ikke flame meg :wee: )

6gb ram (5.5.5.15, 800mhz)

e6850 (svakt klokket på bus-hastigheten til 3.24 ghz)

Asus p5w dh deluxe (975x)

Lenke til kommentar

Yo!

Har bare et spm:

Jeg har gått til anskaffelse av et creative x-fi xtremegamer lydkort, vil denne da "hjelpe på" FPs'en i spillet da? Altså jeg kan sette lydkvaliteten på "Very high" uten at det belaster resten av PC-en så mye som det ellers ville gjort med det integrerte lydkortet?

Eller?

Lenke til kommentar

En tysk kamerat driver og preiker om hvordan PC-en hans klarer crysis på very high og 8x AA @ 1280x1024 oppløsning.

Er dette mulig i det hele tatt (altså spillbart) med dette oppsettet? :

Intel core2duo e6600

8800gtx

2gb pc-6400 corsair minne

asus p5n-e

Er dette spillbart i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Det skjermkortet der skal nok klare det i den oppløsningen! Med 768mb kan du klare pent mye AA uten tap! :)

Edit: men Very High og 8xAA.. Da tenker jeg "spillbart" er noe rundt 20fps. Den cpu'n er jo ikke den pheteste i verden (nålenger) og 2gb ram er ikke mye.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Okey, trodde alle drev og sa at crysis var umulig på very high, osv.

Men hvis jeg går for Very high med dette oppsettet og 1680x1050 oppløsning, samt ingen AA, vil crysis da bli spillbart på very high?

Intel 45NM e8400 @ 3ghz (dobbelkjerne)

Asus P5K PREMIUM/WIFI-AP Black Pearl

4gb minne pc 6400

8800gts 512mb OC noen få mhz

soundblaster x-fi xtremegamer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...