krillee Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Neida. Allerede på tide med en utskiftning her i gården. haha, snakker vi entusiast her? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Eller for mye penger Men, kan jeg få det gamle tror du? xD Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Eller for mye penger Men, kan jeg få det gamle tror du? xD Det er allerede reservert til meg. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Er nok ikke mye penger ivhertfall. Sommerjobbpengene strakk akkurat til julegaver, så nå er jeg rakka fant igjen. Kan nok ikke gi deg så mye, men selger gjerne. Er vel det som må til for å få råd. Hjelpe noen folk med PC problemer, selge noe HW, skrive noen HW tester, litt godsnakking med kingston og asus, og vips så blir det vel råd til slutt. haha, snakker vi entusiast her? Det er nok heller her det ligger i ja. hva koster den pcen du har da?Viss jeg ser korrekt og gjetter så er den pcen dyrere enn 11000kr Kom på ca 15 500kr (ny pris) om du teller med skjerm/tastatur/mus. + ca 2000kr om du tar med PC nr 2 i kabinettet. Ikke det at det rettferdiggjør skjermkortet. Edit: PC nr2 i kabinettet består av Pentium D (dual-core) 3,2GHz, et Asrock hovedkort, 6800GT AGP, og 2GB ram. Brukes dog bare som typisk "server PC"/laste ned om natten sak. Edit:2 Så jeg sporet heftig av der ja. XD Endret 31. desember 2007 av andrull Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sommerjobbpengene strakk akkurat til julegaver, så nå er jeg rakka fant igjen. tongue.gifKan nok ikke gi deg så mye, men selger gjerne. Er vel det som må til for å få råd. Hjelpe noen folk med PC problemer, selge noe HW, skrive noen HW tester, litt godsnakking med kingston og asus, og vips så blir det vel råd til slutt. wink.gif HVa mener du med det? Oo Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nei, for eksempel så er minnet og hovedkortet sponset av Asus og kingston i bytte mot at jeg skrev en test om dem, og bruker det i andre tester, og gir dem PR for det. Innimellom så kan jeg altså få til avtaler der slike betingelser ikke er krevet, men de kommer litt sjeldnere. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sponsing Snakk med crucial du Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nei, for eksempel så er minnet og hovedkortet sponset av Asus og kingston i bytte mot at jeg skrev en test om dem, og bruker det i andre tester, og gir dem PR for det. Innimellom så kan jeg altså få til avtaler der slike betingelser ikke er krevet, men de kommer litt sjeldnere. Tror du jeg kunne skaffet ett nytt HK og en CPU vifte? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Føler at skjermkortet mitt er en mega flaskehals nå Gikk greit å spille med det meste på medium og enkelte ting på high, men jeg merka ekstreme ytelsesforskjeller på enkelte brett. F.eks starten på "Awakening", så gikk det i ca 1FPS Håper ytelsen blir bedre med den kommende patchen Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Håper ytelsen blir bedre med den kommende patchen Håper jeg også Jeg sitter med 8800 gtx og en Pentium D smithsfield 820, som er en mega flaskehals i systemet. Scorer over 6000 i 3Dmark 06. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nei, for eksempel så er minnet og hovedkortet sponset av Asus og kingston i bytte mot at jeg skrev en test om dem, og bruker det i andre tester, og gir dem PR for det. Innimellom så kan jeg altså få til avtaler der slike betingelser ikke er krevet, men de kommer litt sjeldnere. Tror du jeg kunne skaffet ett nytt HK og en CPU vifte? Om man blar opp penger så er det ikke så mye som stopper deg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Klarer det nok på very high hvis jeg hadde hatt vista ja. men, vista er så full av crap at jeg venter til SP1 kommer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Og hvilke speccs har du da? Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kjører alt på Very high, med noen tweaks på ultra high. Shader High. Ligger på 30fps avg. Min fps er ca. 23-24 Fult spillbart Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Får litt ekstra ram og ett nytt skjermkort om ikke lenge, så hvordan tror dere dette oppsettet fikser Crysis? E6850 (klokket til 3.25ghz) Asus 8800gt TOP (10% overklokk iforhold til vanlige kort) 6gb ram (Xp/Vista 64) edit: er snakk om 1680*1050 Endret 2. januar 2008 av Laland Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bør gå bra. Husk bare at XP ikke kan bruke mer enn ca. 3,25GB med RAM, og hvert program har maks tilgang til 2GB. Men tror da ikke Crysis bruker så mye RAM? Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har litt trøbbel med ytelsen i crysis. Tidligere så gikk spillet smooth med ca 30-50 fps på high. Men så fikk jeg ny skjerm og måtte bytte oppløsning. nå går crysis på 15-30 fps som ikke er til å leve med. før kjørte jeg 1024x768 på en 17" crt skjerm. nå kjører jeg 1280x800 på en 22" lcd skjerm. med hardware mitt burde det fortsatt kjøre smooth. (HW står i signatur) Har 169.12 driverne og Vista. Vet ikke hvorfor men virker som om harddisken min jobber livet av seg mens jeg spiller. Noen som vet hva som kan være problemet? Edit: fant ut at jeg spilte på 1280x960 i oppløsning. Endret til 1280x800 og alt gikk 20fps bedre Endret 2. januar 2008 av Gaut1 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bør gå bra. Husk bare at XP ikke kan bruke mer enn ca. 3,25GB med RAM, og hvert program har maks tilgang til 2GB.Men tror da ikke Crysis bruker så mye RAM? Kommer til å kjøre 64bit enten det er Xp eller Vista, og derfor få utnyttet alt! Ser ingen grunn til å ikke ha så mye ram, siden det er så sinnsykt billig for tiden! Lenke til kommentar
krillee Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) jeg tror crysis på max bruker omtrent 1,3 gb ram, så egentlig trenger man ikke mye, det teller kanskje mer i sanbox2 editoren.. jeg kjører dog i 64 bit vista, og det er herlig å kune utnytte alle 4gb, selv om det er lite programmer som tar nytte av det Endret 4. januar 2008 av engjac Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) 1,35GB + 600-700MB Vista + 500MB andre programmer + at man burde ha litt ekstra ledig plass = 2Gb altfor lite. Ivhertfall slik for meg. Synd dagens minnepriser fortsatt er altfor høye. Endret 4. januar 2008 av andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå