Gå til innhold

PDA til bruk i ambulansetjenesten?

Propofol

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter en god PDA til bruk i ambulansetjenesten. Programmer som medisinsk ordbok, felleskatalogen osv. kan jeg bestille i etterkant. Noen som har en oversikt over tester, eller som har noen anbefalinger? Kom gjerne med de! :)

Krav:

- Rask (gjelder oppstart og bruk)

- GPS

- God skjerm

- Bluetooth

- Wlan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på leting etter en god PDA til bruk i ambulansetjenesten. Programmer som medisinsk ordbok, felleskatalogen osv. kan jeg bestille i etterkant. Noen som har en oversikt over tester, eller som har noen anbefalinger? Kom gjerne med de! :)

Krav:

- Rask (gjelder oppstart og bruk)

- GPS

- God skjerm

- Bluetooth

- Wlan

Er litt usikker i grunn..

men http://www.htc.com/product/03-product_p6500.htm tror jeg er ett bra alternativ.. den har

wlan, bluetooth, grei skjerm, mener den skal ha gps.. den har en 400 mhz prosessor så går ut i fra den er rimelig kjapp!

Lenke til kommentar

jeg bruker selv, og vet om flere som bruker fujitsu-siemens pocket loox n560. jeg har selv testet en del forskjellige lommepcr, med og uten telefon. skal du ha en ren lommepc, noe jeg vil anbefale hvis du jober i en ambulansetjeneste, kan jeg nesten garantere deg at du blir fornøyd. denne kan du kjøpe via sunnsoft.no, som sammarbeider med mpx, slik at du får en god pris, både på lommepc og medisinske programmer...

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...