TheDriftingFox Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hei. jeg vurderer å kjøpe en rover 214si som jeg da vill bytte motor på men jeg lurer da på om det går å få den regestrert som bakhjulsdrift? hvet ikke så mye om disse bilene Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det meste går ann men og bygge om en slik bil til RWD er neppe noe du har lyst, råd eller tid til og gjøre. Lenke til kommentar
TheDriftingFox Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 jeg har nokk at tid å gjøre det på og har veldig lyst til å gjøre dette. men jeg ser ikke vits hvist det ikke er mulig å få den regestrer med det. jeg starter ikke dette opp før jeg har fått svar om det er mulig uten alt får mye trøbbel Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvorfor velge et så dårlig utgangsbunkt? velg en rwd bil, ellers så går det an å bygge 4wd biler som galant, eclipse, 3000gt til rwd med det er også mye jobb men bare en brøkdelen av arbeidet som en 214si krever. Da det er kun tekniske ting som må jobbes med, ingen "bodywork" og det meste av deler kan kjøpes for å modifisere standargirkassa. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 jeg har nokk at tid å gjøre det på og har veldig lyst til å gjøre dette. men jeg ser ikke vits hvist det ikke er mulig å få den regestrer med det. jeg starter ikke dette opp før jeg har fått svar om det er mulig uten alt får mye trøbbel Vel, du må vel nesten bygge en helt ny bil og det vil selvsagt være ganske vanskelig og få til. Du må ha ett svært velutstyrt verksted og veldig gode kunnskaper for og hele tatt prøve. Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Så lenge bilen ikke er typegodkjent med bakhjulstrekk eller firehjulstrekk så kan du se langt etter å få en 214si med norske skilter og trekk på noe annet enn forhjulene. Lenke til kommentar
TheDriftingFox Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 oki. men da tror jeg ikke tar og bytter noe om på det. men hvet noen om en turbo motor med ca 200 og oppever orginalt( forjhulstrekk)? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 oki. men da tror jeg ikke tar og bytter noe om på det. men hvet noen om en turbo motor med ca 200 og oppever orginalt( forjhulstrekk)? Drit i det, bilen drar i feil ende, og uten å koste på den en formue, så blir den ubrukelig å kjøre, og du får den ikke godkjent Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 oki. men da tror jeg ikke tar og bytter noe om på det. men hvet noen om en turbo motor med ca 200 og oppever orginalt( forjhulstrekk)? Det høres så morsomt ut når du bare sier "bytter om på det". Som om det bare er å skru på en bryter... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 oki. men da tror jeg ikke tar og bytter noe om på det. men hvet noen om en turbo motor med ca 200 og oppever orginalt( forjhulstrekk)? Siden du liker Rover: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11682184 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11643300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå