nocturno_culto Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 har nå spilt spillet en stund, vert i alle byene, men det er enda flere drap igjenn. Når jeg drar til han mannen som er "gjemt" opp på taket får å finne inngangen,også snakke med han å få informasjonen. men er bare det tidligere har det kommet opp ikoner på gps'n hvor jeg skal gå får å finne mennen som jeg skal "investigate" og nå kommer det ikke opp mere. SÅ den informasjonen som blir gitt er utydlig og jeg er ikke mesteren i engelsk gjør ikke saken bedre. er det noen annen måte å finne ut hvor jeg skal finne mennen, eller får å høre hva han sier flere ganger ? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du må gå til et nytt distrikt i byen(Ritch, poor eller middle), og finne nye view points der. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Du må gå til et nytt distrikt i byen(Ritch, poor eller middle), og finne nye view points der. alle view pointene er tatt som går ann, men jeg merker det er enda store deler av byene som er mørklagt på kartet hvordan gjør jeg slik at det ikke er mørklagt mer ? kansje det finnes flere view points der Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, du må gå dit det er mørkt på kartet, finn view points der. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Ja, du må gå dit det er mørkt på kartet, finn view points der. så det er bare til å finne ørnene også vill det da komme på gps'n hvor de menner jeg skal investigere befinner seg ? men er bare det, det står jo allerede at alle view postene er funnet, hvordan kan det da bli flere ? Endret 16. november 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du har funnet alle view pointsene i en bydel. Det er tre bydeler i hver by. Du må gå til en annen bydel. Du kan se grensene på gps'en. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Du har funnet alle view pointsene i en bydel. Det er tre bydeler i hver by. Du må gå til en annen bydel. Du kan se grensene på gps'en. er kansje velig vrien, men når jeg går til der det er mørklagt og finner en ørn og går opp der, så viss den mannen jeg skal invstigere er i det området den view pointset var, så vill den mannen dukke opp på gps'n ? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du har funnet alle view pointsene i en bydel. Det er tre bydeler i hver by. Du må gå til en annen bydel. Du kan se grensene på gps'en. er kansje velig vrien, men når jeg går til der det er mørklagt og finner en ørn og går opp der, så viss den mannen jeg skal invstigere er i det området den view pointset var, så vill den mannen dukke opp på gps'n ? Tror det Har bare drept 3 av hovedmennen selv, så er ikke 100% sikker Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Du har funnet alle view pointsene i en bydel. Det er tre bydeler i hver by. Du må gå til en annen bydel. Du kan se grensene på gps'en. er kansje velig vrien, men når jeg går til der det er mørklagt og finner en ørn og går opp der, så viss den mannen jeg skal invstigere er i det området den view pointset var, så vill den mannen dukke opp på gps'n ? Tror det Har bare drept 3 av hovedmennen selv, så er ikke 100% sikker Får håpe det, viss ikke blir det som å lete etter en nål i en høystakk :S da blir det fort kjedlig Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du har funnet alle view pointsene i en bydel. Det er tre bydeler i hver by. Du må gå til en annen bydel. Du kan se grensene på gps'en. er kansje velig vrien, men når jeg går til der det er mørklagt og finner en ørn og går opp der, så viss den mannen jeg skal invstigere er i det området den view pointset var, så vill den mannen dukke opp på gps'n ? Tror det Har bare drept 3 av hovedmennen selv, så er ikke 100% sikker Får håpe det, viss ikke blir det som å lete etter en nål i en høystakk :S da blir det fort kjedlig Korrekt, det vil den. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Det var riktig, det kom opp 10 nye view. Men lurer på en ting til, er det mulig å få nye kastekniver ? viss mulig hvordan ? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Du må pickpockete fra de store mennene med sånn "rompetaske" Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Du må pickpockete fra de store mennene med sånn "rompetaske" soldater ? har vell ike et bilde eller noe ? å er di å finne i alle byene ? Endret 17. november 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Advarsel: gameguid Gamespot guid Gamespot game guid assassins-creed Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kan pickpocket de fra de litt kraftige folka som lyser opp sånn som soldatene når du er i nærheten. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) jeg kommer ikke inn i den site delen av damascus,, men det står når jeg prøver å bryte den blåe veggen, at jeg ikke kan gå inn det får øyeblikket. Er det slik at disse veggen forsvinner når jeg har gjort andre oppdrag ? Endret 18. november 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jepp.. Distriktene åpnes etterhvert som du likviderer de du skal i de forskjellige byene. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 men virker det ikke litt rart, det rike distriket åpnes før det middels, ? siden det logisk er bedre vakt holdt i en rik by enn i en middels ? så da vill jo oppdragene være vanskligere mitt i spillet enn det det er på slutten :s Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har akkurat utført 2. oppdrag i Damascus, i "rich district". Vaktene er tøffere, det skal mindre til å provosere de, mer til for å drepe de og det er flere av de. Jeg tar det som en selvfølge at det blir enda tøffere når man kommer til det siste distriktet. Om det gir mening at det skal være slik, eller om det er slik at "rich" åpnes i de 2 andre byene før middle også vet jeg ikke, men siden oppdraget i Damascus var en av byens rikeste menn, så gir det i alle fall mening at det var i det distriktet! Arlendius Lenke til kommentar
Marskad Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har et problem med AC, men vet ikke om det er spillet eller PC-en min.. Fikk tak i det for en halv uke siden og har hvert i 2 byer og skal til Jerusalem. Men når jeg løper inn i portene til jerusalem, så klikker spillet og det restartes og samme skjer gang på gang.. Noen som har en ide om hva som skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå