Illyria Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei! Jeg har lett litt etter en slik vekkerklokke de hadde i gammle dager. En sånn med bjeller øverst å greier(som lagger en helvettes lyd:p) Ihvertfall har dette vært helt uten hell. Så lurer egentlig på om noen vet hvor man kan skaffe en slik? håper noen vet det:) takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 eBay har nok helt sikkert det du leter etter. Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Vil helst ikke betille noe fra nette, ihvertfall ikke utlandet. Skal være bursdagsgave skjønner du så har ikke så god tid:p tenkte mer hvis det var en butikk som hadde slikt:) men takk likevell:D Lenke til kommentar
Sio Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 prøv et sted ala finn.no eller zett.no eller noe liknende. Kanskje du har hell der. Men du må nok muligens kjøpe over nett, ellers anbefaler jeg din lokale bruktbutikk^^ Lenke til kommentar
prarne Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vet de hadde noen på Jernia til jul ifjor... Er i alle fall verdt ett forsøk! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikea skal ha det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Voìla! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80062664 Freebird!... Lenke til kommentar
Peter Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Voìla! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80062664 Freebird!... Den tikker forferdelig høyt og må trekkes opp. Endte med at jeg la den i klesskuffen (pga. tikkingen) og glemte den der. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tikking er en vanesak, nå har jeg ikke vekkerklokke men et veggkolle som man lett kan høre tikkinga. Men blir man vant med lyden så "hører" man den ikke lenger. Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Kjøpte den på ikea:) Fant også et par på teknikmagasinet.no hvis noen skulle lure på det samme;P Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå