tranzer Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei! Jeg er asso den typen som ikke har noe stil i det hele tatt.. siden dama mi var borte en stund, så tenkte jeg å kjøpe noe fint til henne en smykke feks.. kan være ring eller halskjede.. Hun er Brunett.. brune øyner.. vet ikke om det har noe å si men det kan sikkert dere.. og helst ikke EKSTREMT dyrt heller Takker for all svar Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kjøp et enkelt sølvsmykke, med f eks et lite hjerte. Det koster ikke allverden, det er veldig pent og det passer til alt og alle. Fikk det av kjæresten til bursdagen, bruker det hele tiden. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Enig med Frkfurt her Gå på en gullsmed og ta deg litt tid til å finne et pent sølvsmykke. Hjerte og andre former/symboler er fint Finn noe som passer. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 har dere noen link eller kunne vært topp Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Sølvsmykker fra Bjørklund: http://www.bjorklund.no/bjorklund/showProd...08&id=28254 Bare et eksempel her. Endret 17. november 2007 av frkfurt Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 mm ganske fine de... men liker jenter mere ringer eller halskjeder?? Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det kommer helt an på jenta. De fleste liker begge deler. Men hvor lenge har dere vært sammen? Jeg ville gått for et halskjede Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 ca 9mnd nå.. det er det jeg ikke er sikker på.. men går for en halskjede jeg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 En ring kan fort misforstås. Vent med det til/om du skal be om "noe mer", om du skjønner Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 hehe jaja skjønner Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Gå for et enkelt, men betydningsfylt halskjede. Noe ala dette kanskje? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva er ekstremt dyrt for deg? Dropp det "søte" sølvhjerte. JO større JO bedre! Otazu Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Sølv funker. Jeg kjøpte denne til en jente jeg dater og hun ble nokså fornøyd, hun. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 tja.. kunne tatt første bokstaven hennes da =) det kunne vært noe eller min ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Eg har kjøpt dette til dama til jul: http://www.thune.no/produkt/245_Diamantanh...px?kategoriid=1 Lenke til kommentar
Malinn Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) http://www.namnsmycken.com: Tiffany and Co: Pilgrim: Endret 24. november 2007 av Malinn Lenke til kommentar
Aces Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Noe som er kjempesøtt er å kjøpe et halskjede med hjerte, som mange over meg har nevnt. Men enda søtere er det å etterpå få noen til å gravere inn navnene deres i hjerte, evt datoen dere ble sammen på osv:) Hvis ikke er smykkene til Dyberg&Kern elsk, men litt i dyreste laget. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kjøpte nytt smykke til dama i dag. Jeg kjøpte et armbånd du kan henge anheng fast til . Men ikke slike som "hører" til armbåndet, men jeg fikk butikken til å sette på en liten lås på hvert anheng jeg kjøper slik at jeg kan sette på akkurat de jeg selv vil Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvilke anheng kjøpte du da? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har foreløpig bare kjøpt et hjerte i sølv, og venter på at de skal gravere en liten rund plate hvor det står navnet hennes på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå