brune-ha Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er det noen andre som har lastet ned 1GB? Har jeg, den gikk søren meg fort Noen andre som har tenkt å bytte? Sleipt av telenor å lansere nye abonomang som koster 200kr å bytte til seinere..... Enn å lansere alle samtidig Lenke til kommentar
Lef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ærlig talt, jeg synes ikke lansering av "1 GB abonnementet" var sleipt i det hele tatt ! Dette passer utmerket for mange som ikke laster ned filmer, program osv, men bare sjekker mail, chatter og laster ned et par mp3'er i ny og ne. Nei, de som har en smule peiling på data vet at 1 GB ikke er noen ting i dag, og velger derfor et abonnement uten limit. Forøvrig jobber jeg ikke for Telenor og har ADSL fra Nextgentel :-) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Sleipt?? Det er da helt opp til deg selv hva slags abb du velger :o Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ærlig talt, jeg synes ikke lansering av "1 GB abonnementet" var sleipt i det hele tatt ! Dette passer utmerket for mange som ikke laster ned filmer, program osv, men bare sjekker mail, chatter og laster ned et par mp3'er i ny og ne. Nei, de som har en smule peiling på data vet at 1 GB ikke er noen ting i dag, og velger derfor et abonnement uten limit. Forøvrig jobber jeg ikke for Telenor og har ADSL fra Nextgentel :-) poenget med adsl er da? Når interneten står på så laster du jo ned ting ettersom siden oppdaterer seg.. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 poenget med adsl er da? Når interneten står på så laster du jo ned ting ettersom siden oppdaterer seg.. Hæ ?? Hva mener du egentlig ? Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg bestilte "nye adsl", fant ut om 1 gb sperren og det kostet 1000kr og avslutte bindingstiden, men jeg sitter nå igjen med et halveis fett digitalkamera. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg bestilte "nye adsl", fant ut om 1 gb sperren og det kostet 1000kr og avslutte bindingstiden. Hvis du ikke har lest betingelsene har du vel bare deg selv å takke? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Sleipt?? Det er da helt opp til deg selv hva slags abb du velger :o Syns at det er sleipt at de lanserer nye abonomang som det koster å bytte til, når 1GB begynner å telle... Hvorfor ikke lansere det tidligere, jo fordi da ville flere valgt noen av de tilbudene i starten og da ville de ikke fått 200kr av hver eneste person som bytter.... Syns ikke noen andre at dette er sleipt? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hvorfor kan ikke Telenor tilby noe som er _virkelig_ bra? Alt er sånt nesten bra...amatører as. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hvorfor kan ikke Telenor tilby noe som er _virkelig_ bra?Alt er sånt nesten bra...amatører as. Kanskje fordi de ikke er ute etter "Elite" brukerne med stort forbruk og div ønsker som fast IP o.l? De har jo det siste halve året tydelig vist hvile grupper de finner interesante i og med den begrensningen som de begynte og innføre i høst og som de tok et skritt videre nå i februar. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hvorfor kan ikke Telenor tilby noe som er _virkelig_ bra?Alt er sånt nesten bra...amatører as. Hovedkundegruppen til Telenor er Ola Nordmann, han laster ikke ned så veldig mye pr mnd, og er derfor en god kunde. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det nye ADSL tilbudet til Telenor er bra nok for de fleste. Du får nå en 1024 linje til forholdsvis rimelig pris med en nedlastingsgrense på 30GB, som holder for de fleste. Så slutt å syt over Telenor og sjekk nøye hva du bestiller før du bestiller... Det er på moten å mislike TN... Hilsen en som jobber i Telenor og har NGT... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 begynn å bruke et program som du kan laste ned mindre med da Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Var skeptisk med en gang jeg så at man må betale 750kr i måneden for ubegrenset bruk hos Telenor, men da jeg tenkte over det, så var jo 1024/256 30GB/mnd for 549 er vel ganske bra det også. Nå har ikke jeg noen erfaring angående hvor mye man laster ned på ei så rask linje, men 30 GB høres jo ganske mye ut. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hermansen inrømmer stor feil Lenke til kommentar
nextri Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Var skeptisk med en gang jeg så at man må betale 750kr i måneden for ubegrenset bruk hos Telenor, men da jeg tenkte over det, så var jo 1024/256 30GB/mnd for 549 er vel ganske bra det også. Nå har ikke jeg noen erfaring angående hvor mye man laster ned på ei så rask linje, men 30 GB høres jo ganske mye ut. Det er der du tar feil min gode venn.... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Var skeptisk med en gang jeg så at man må betale 750kr i måneden for ubegrenset bruk hos Telenor, men da jeg tenkte over det, så var jo 1024/256 30GB/mnd for 549 er vel ganske bra det også. Nå har ikke jeg noen erfaring angående hvor mye man laster ned på ei så rask linje, men 30 GB høres jo ganske mye ut. Det er der du tar feil min gode venn.... Hadde 704/128 fri nedlasting hele februar og januar. Brukte kun 10-15GB max hver måned.... Tenkte ikke på noe sperre. Må si at Telenor er ikke så ille :wink: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vel, det er ikke noe problem å komme opp i over 30 gb per måned, selv om du slå av pc'en om natta med ngt sitt 704 i allefall. BTW: jeg har ngt Edit: mange skrivefeil Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Gidder ikke å laste ned annet enn hva jeg vil. Skal ikke laste ned døgne rundt. Har andre ting å drive med. 30GB holder for mange, å den digge hastigeten man får+Døgn rundt service..... Lenke til kommentar
ripset Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er det noen andre som har lastet ned 1GB?Har jeg, den gikk søren meg fort Noen andre som har tenkt å bytte? Sleipt av telenor å lansere nye abonomang som koster 200kr å bytte til seinere..... Enn å lansere alle samtidig Ler meg skakk av dem som har bitt på og kjører ADSL med 1 GB nedlast i måneden. Snakk om å bli lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå