g@bb@ Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg bare lurer egentlig.. Jeg er vel mest puppe mann men det betyr ikke at jeg vil jokke på mellom pupene til min bedre halvdel. Men da kom jeg på en ting: Dere som liker rumpe fremfor pupper, foretrekker dere også analsex i det tilfelle? Jeg er heller en tits-man og derfor jeg bare lurte... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Fåretrekker "vanlig" sex.... Men analsex er digg en gang i blandt. Men til vanlig så tror jeg musa er det beste. Og JA jeg er rumpemann Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg bare lurer egentlig.. Jeg er vel mest puppe mann men det betyr ikke at jeg vil jokke på mellom pupene til min bedre halvdel. Det er godt mulig at "rumpe-mennene" også føler det sånn? De trenger vel ikke å ha analsex for å synes at rumpa er en penere kroppsdel enn puppene? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er også rompemann, men det betyr ikke at jeg foretrekker å dytte den inn i toern av den grunn. Liker romper fremfor pupper da jeg mener ingen kroppsdel er så flott som ei fin rompe. Lenke til kommentar
strayder Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er både puppe og rumpe mann og sier som ole brumm, jatakk, begge deler! Puppe runk eller analsex er begge deler deilig det og jeg tror ikke en skal henge seg opp i hverken det ene eller andre, men se an hva en liker.... og dama liker, såklart! Selv er jeg gift med ei som elsker sex og som er klar for det meste, men har vært sammen med damer der misjonær stillingen var det mest spennende, hver eneste gang! Så smaken er delt i to, som baken og to pupper. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg ELSKER rompe. Og bryr meg faktisk veldig lite om størrelsen på pupper. Men jeg hadde aldri. Jeg mener aldri så mye som vurdert å gå inn bakveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg