Bruker-111299 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hein og hopp! JEg har nå satt sammen min pc, og installert drivere og programmer, men det store problemet er at mine to spill(Black&White og Diablo II) vil ikke starte. Den testen under installeringa av D2 sier "No video device". Hvis jeg prøver å starte spillet så ser det ut til å starte før det lukker seg selv igjen umiddelbart. Black & white åpner nesten, for så at det havner et lite program på opgavelinja som heter så mye som "Fatal error". Har installert nyeste forceware fra nvidia,. Har følgende komponenter: -Amd athlon 64 x2 4200+ -asus m2n32 sli deluxe -asus 7600gt 256mb -1 gb corsair valu select pc6400 Det burde vel ikke være noe mer enn det som skulle hatt betydning tror jeg, men hvis det er noe, så rop ut så svarer jeg så godt å raskt som mulig. Plis hjelp? Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (ironi)Takk for hjelpen...(/ironi) Engang ikke blizzard kunne hjelpe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå