Hellemyr Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hei Noen som har prøvd å lyse opp plexi med UV lys i er relativt mørkt kabinett? Ser for meg at plexien får en mørklilla gøld. Noen som har prøvd dette eller har noen bilder av det? Tenker på å bruke vanelig ikke UV reaktiv plexi. Men selger glassmesteren UV plexi? Endret 16. november 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er det transparent eller fluoriserende plexi det er snakk om? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Vet ikke enda, er bare ute etter en effekt hvor plexiet blir lyst opp av en lys, har du noe idee om hvilken type galss jeg må bruke da? Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) UV plexi er tingen ,Ac Ryan har det i sitt sortiment,men jeg er veldig usikker på, hvem som fører denne varen i Norge! En av kabinettene som jeg har laget ble seende sånn ut med led belysning "inside" ikke uv leds: http://i191.photobucket.com/albums/z292/cr...07/P5200034.jpg Det er mulig at man får enda mer effekt ved å benytte UV leds eller kald katode rør Endret 23. november 2007 av crazycooler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå