audts Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har kjøpt meg Nikon D40 og lurer på om denne snuteveska passer til? http://www.fotomagasinet.no/aspx/produkt/p...aspx?plid=29764 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg misliker snutebager veldig mye, så jeg vet ingenting om de forskjellige modellene. Det jeg vet er at D40 er et av de minste slr som finnes. Da lurer jeg på hvilket kamera denne bagen skulle passe til, hvis den er for liten til D40. Det finnes jo knapt nok noe mindre. Derfor kan du rolig gå ut fra at absolutt alle bager som noensinne er laget for et moderne slr passer til D40. Lenke til kommentar
audts Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Jeg misliker snutebager veldig mye, så jeg vet ingenting om de forskjellige modellene. Det jeg vet er at D40 er et av de minste slr som finnes. Da lurer jeg på hvilket kamera denne bagen skulle passe til, hvis den er for liten til D40. Det finnes jo knapt nok noe mindre. Derfor kan du rolig gå ut fra at absolutt alle bager som noensinne er laget for et moderne slr passer til D40. Supert. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Renzir Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg misliker snutebager veldig mye, så jeg vet ingenting om de forskjellige modellene. Det jeg vet er at D40 er et av de minste slr som finnes. Da lurer jeg på hvilket kamera denne bagen skulle passe til, hvis den er for liten til D40. Det finnes jo knapt nok noe mindre. Derfor kan du rolig gå ut fra at absolutt alle bager som noensinne er laget for et moderne slr passer til D40. Passer fint med en D80 og 18-70. Men bagen er liten og passer ikke til så mye annet. Eks D80 med Tokina 12-24 passer ikke. Jeg for min del burde kjøpt noe annet så jeg kunne fått med litt mer stasj. Har en Slingshot 200, men den blir ofte for stor og du ser ut som en skikkelig fotonerd med den :-). Blir mest brukt til transport av utstyret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå