Sjefern Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har winxp-home og klarer bare å laste ned 9 filer om gangen. Dette kan bli litt lite noen ganger. Er de en måte jeg kan ordne det slik at jeg kan få en høyere grense på dette? Eller må jeg ha xp-pro? Lenke til kommentar
Inspector7 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Prøv å legge inn Download Accelerator. Det er et eget download program som ikke har noen begrensninger i antall downloads på samme tid. www.dap.com Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 [HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionInternet Settings] "MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000064 [HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionInternet Settings] "MaxConnectionsPerServer"=dword:00000064 Jeg tror du kan bruke disse for å få flere nedlastinger samtidig. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Med XP-Antispy kan du fjerne denne begrensningen + mye annet irriterende i Windows XP. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Takk for mange svar :smile: Skal hjem og prøve det etter jobb. Hørtes fornuftig ut å både legge inn download accelerator og anti spy. For som det høres ut på navnet så får vel download accelerator xp til å laste ned fortere oxo? Ps: Inspector7... Jeg tror ikke du la ut riktig link. Eller ligger probrammet der et sted blant maling og tettningsmasse? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Download acc. har en resume-funksjon som kan være nyttig når maskinen tryner på 95% av 700 MB Lenke til kommentar
Inspector7 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Oisann! Dem må ha lagt ned web siden eller no Vet iallefall at jeg har vært inne der før og sjekka. Men jeg fant ut at dem hadde lagt ut Download Accelerator på download.com. Direkte link her: http://download.com.com/3000-2071-10127147...tml?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Ja jeg fant det der jeg oxo Det funket fint det. Lastet ned fortere gjorde jeg oxo. Takker og bukker. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Med XP-Antispy kan du fjerne denne begrensningen + mye annet irriterende i Windows XP. Dette har ingenting med Windows XP å gjøre. Dette er en begrensning i HTTP1.0 og HTTP1.1 standardene (4 samtidige dl fra samme server i 1.0 og 2 samtidige fra samme server i 1.1), og for en gangs skyld holder MS seg til standarden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå