jpsalvesen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Med Lensbaby, så får du perfekt bokeh på alle blendere! (Og om du vil ha stjerneform på lyspunktene, så er det bare å bruke litt papp istedet for en vanlig blenderskive) Hey, jeg har spart deg for 8000 spenn!! Lenke til kommentar
Nikonians Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) et bilde tatt i dag med Nikon 85mm f1.4 Hadde tidligere f1.8 versjonen og det var bra den og, men f1.4 versjonen er en del betre synes jeg. Om den er verd pris differansen må nesten hver enkel avgjøre selv. Jeg har selv ikke angret. Har hatt f1.4 versjonen 1 1/2 år nå tipper jeg. Motivet er ikke spennende, er mest for å vise bokeh. f/2 1/320s -0.7ev Endret 22. desember 2007 av Nikonians Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 På tide å vekke liv i denne tråden igjen. Alle bokehnazister bør kikke på denne sammenligningen av CZ 135/1.8 og Sony STF 135. Dette var utgangspunktet: [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] Det er helt vannvittig hvordan STF fortsetter å "male" bakgrunnen selv på en mindre blender som f4.5 Hele tråden finner dere her. http://www.dyxum.com/dforum/forum_posts.asp?TID=27183 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå