Frigg33 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Finnes det en musikkavspiller i flash som jeg kan slenge inn på en band side?.. Gjerne en slik som er på myspace med flere sanger tilgjengelig.. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg fant en som kanskje funker.. Jeg kommer tilbake med resultater senere Link Endret 16. november 2007 av Oxaren Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hva med denne? :-) Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Hva med denne? :-) Den så faktisk helt nydelig ut.. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Jeg har et problem med avspilleren.. Det står bare "loading playlist.." Vet du hvordan jeg skal fikse det? Endret 16. november 2007 av Oxaren Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har du prøvd å trykke? "requires flash7 plugin, click to start" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Flytter denne til Flash-kategorien, da den passer bedre inn her. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Jeg fikk fikset playlisten, jeg skiftet bare playlisten til playlist.XML istedefor playlist.XSPF.. MEN.. I Firefox funker den playlisten jeg skal bruke, men i IE bruker den den standard playlisten, den som er når man kan teste ut avspilleren på siden deres. Hvorfor det? Og en ting til.. Når jeg skal legge spilleren til i "sidebaren" min så spiller den den standard playlisten der også.. Whats with that? Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå