Swafty Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tenkte vi skulle diskutere hva du finner interresant, du som individ finner... interresant, på en måte. Som du liker, som fanger interresen din, liksom på en måte ingenting annet gjør, hvis du skjønner. Har en liten historie: Jeg, eller vi, familien min kjørte til et hus ute hutti, en bondegård med stor B, på en måte.. kan vel sies at det var en stor bondegård.. med masse flotte dyr og naturen, eller "skogen" var i seg selv veldig flott. Dyrene, hva skal jeg si, fanget interresen min, spesielt hønenene, de var liksom fra den andre siden.. som et kyss fra sokrates som igjen tok oppmerksomyheten min på de harmoniske dyrene. Jeg likte perspektivet i en bondegård på en helt abstrakt måte, liksom, som jeg aldri har gjort før. Det motivet.. barbariske nesten motivet som igjen falt under, hvis du tenker du har et vanlig hus i byen så har du jo på en måte et skille, |||| --< skillet hvis du skjønner, som igjen faller på en måte "under" taket av trær, hvis du skjønner. Legger med et pic, liksom, bilde bare på engelsk, ett mere akustisk vis av høne eller hva du vil kalle det. Se på den.. du vil merke at fjærene "samles" på en måte ved punktet der høna skjærer, hvis du skjønner, at på en måte er det likegyldig hvor mange fjær sålenge den "uler" som grisen, liksom helt inviduelt, grisen uler ikke, det som er poenget, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Skal dette være et forsøk på å etterligne Morten Harkets måte å snakke på? I så fall må jeg nok dessverre si at det var et elendig forsøk, med et enda værre resultat. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det som interesser meg er at en person har klart å skrive interessant feil i overskriften - sågar i to forskjellige versjoner... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Helvett det var vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) lol Edit: "pic"et din virka ikke. Endret 16. november 2007 av Mad Esc Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dette var jo meningsfylt ..Akkurat som innlegget mitt Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Bare meg som synest dette passa i "Humor"? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hvor lenge siden var det du løp fra anstalten? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 ja, hvis du sier det, så... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 var litt humor dette ja Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Troll-detektoren min blinker i alle regnbuens farger Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hva ville du oppnå med denne tråden? Du bare babler i vei om en eller annen høne. I don't get it... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kan si meg enig med de andre her, skjønte ingenting. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg forstod ingenting på en måte, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Og da vet vi hvor mye som er for mye crack! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Og da vet vi hvor mye som er for mye crack! Enkelt... Den misnte mye mengde crack er for mye Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Dette er bildet han linker til (fikset linken). Endret 17. november 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg