Gå til innhold

Interresange ting som interreserer deg, på en måte

Swafty

Anbefalte innlegg

Tenkte vi skulle diskutere hva du finner interresant, du som individ finner... interresant, på en måte. Som du liker, som fanger interresen din, liksom på en måte ingenting annet gjør, hvis du skjønner.

Har en liten historie:

Jeg, eller vi, familien min kjørte til et hus ute hutti, en bondegård med stor B, på en måte.. kan vel sies at det var en stor bondegård.. med masse flotte dyr og naturen, eller "skogen" var i seg selv veldig flott. Dyrene, hva skal jeg si, fanget interresen min, spesielt hønenene, de var liksom fra den andre siden.. som et kyss fra sokrates som igjen tok oppmerksomyheten min på de harmoniske dyrene.

Jeg likte perspektivet i en bondegård på en helt abstrakt måte, liksom, som jeg aldri har gjort før. Det motivet.. barbariske nesten motivet som igjen falt under, hvis du tenker du har et vanlig hus i byen så har du jo på en måte et skille, |||| --< skillet hvis du skjønner, som igjen faller på en måte "under" taket av trær, hvis du skjønner.

Legger med et pic, liksom, bilde bare på engelsk, ett mere akustisk vis av høne eller hva du vil kalle det.

høne.jpg

Se på den.. du vil merke at fjærene "samles" på en måte ved punktet der høna skjærer, hvis du skjønner, at på en måte er det likegyldig hvor mange fjær sålenge den "uler" som grisen, liksom helt inviduelt, grisen uler ikke, det som er poenget, hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...