Bleach Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 God kveld godt folk Har bestilt meg ny cd spiller (Harman/Kardon HD 970) og trenger tips til noen helt greie signal kabler....? Har ikke noe high end oppsett, bare en Harman/Kardon 3480 forsterker og cd spilleren jeg får i posten snart. Hva burde jeg betale? Er det noen merker jeg bør styre unna? Har lengden på kablene noe å si, i såfall hvilke lengde oppnår jeg best effekt med? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Klem på noen til en hundrelapp, ett fett egentlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kimber lager gode kabler som ikke koster sjorta. Jeg bruker selv Tonik kabelen fra dem. Men om du syns det blir litt mye kan du kjøpe noen Monster kabler også, funker fint det. Sånn som Monster Cable Interlink 100 til 150,- for 1m. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 kjøpte en hos hifiklubben til noen hundre kroner. den er ca 10 ganger så tykk som den driten som følger med. vært å bruke et par hundre på en slik kabel Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Anbefaler QED sine kabler jeg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Flyttes til kabel-forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå