Carl Sagan Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) SPI 1m stabilt.. Kan du fyre opp spenningen til 2,1v og se hvor stabile de er? Er det noen forresten som har tatt av IHS'en og sett hvilkne brikker de har? Har lyst, men sjangsen er der jo får å ødelegge dem. Jeg skal ta av IHSen på mine brikker så fort jeg får de nye kjølerene i hus, venter på noen thermalright HR-07... Samme her! Den kommer vel ikke inn på lager får i morgen dog, gleder meg masse til å få den.. Noen som har en spesiell metode for å få av HS'en av? EDIT: Har hørt et tips om å fryse rammen i fryseboksen.. Erfaringer folkens? Endret 20. november 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 SPI 1m stabilt.. Kan du fyre opp spenningen til 2,1v og se hvor stabile de er? Er det noen forresten som har tatt av IHS'en og sett hvilkne brikker de har? Har lyst, men sjangsen er der jo får å ødelegge dem. Jeg skal ta av IHSen på mine brikker så fort jeg får de nye kjølerene i hus, venter på noen thermalright HR-07... Samme her! Den kommer vel ikke inn på lager får i morgen dog, gleder meg masse til å få den.. Noen som har en spesiell metode for å få av HS'en av? Du bestilte på netshop sitt supertilbud du også...? Jeg satser på og ta de av med og forsiktig lirke de av med et lite skrujern eller noe sånt, men jeg tror det muligens hjelper og varme de opp med en hårføner eller noe sånt først... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Netshop supertilbud ja Doble massive ramkjøler til under 100kr.. Grisebillig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Netshop supertilbud ja Doble massive ramkjøler til under 100kr.. Grisebillig! Jeg satser på og få klokket minnet noe mer i dag, men det spørs om jeg har tid... kommer hjem fra jobb klokka 20.00, har en netfinity 5500 som skal plasseres på et lurt sted (disse er _grisetunge_) og jeg må formatere laptopen og PC-en min, så det spørs om det blir tid i dag... Endret 20. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Virker som 975X-brettet mitt klikker hvis jeg prøver å gi minnet litt volt (det de er godkjent for). Får feilsøke litt i morgen, gidder ikke mer nå . Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Og med klikker meiner du ? 975x chipsettet er ikkje nokon stor minneklokker. Endret 7. desember 2007 av jon-t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå