Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Slang opp FHM her i kveld. Så får jeg øye på noen sider hvor de forteller litt om en del spill som kommer ut nå i disse tider. Under Cod4 står følgende Call of duty 4: Modern Warfare kommer riktigno til flere format, men det er på xbox 360 det virkelig skinner. Med gode Live-muligheter og ekstramateriale rett rundt hjørnet, er dette krigsspillet som setter nye standarder denne høsten. Et must for alle actionfans Stemmer dette? Eller er det noe disse syrehodene har funnet på? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Gale, gale mennesker... Er vel onkel Bill som har letta på lommene for å spre usann reklame. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, jeg er enig ass. Onkel bill, ikke en grei kar. Kjøper seg ut av alt han vett, vedder for at han kommer til å kjøpe seg ut av døden, bare så han kan kjøpe seg ut av og kjøpe masse nye greier så han kan tjene mere penger. Pengegale pengekar ass. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, jeg er enig ass. Onkel bill, ikke en grei kar. Kjøper seg ut av alt han vett, vedder for at han kommer til å kjøpe seg ut av døden, bare så han kan kjøpe seg ut av og kjøpe masse nye greier så han kan tjene mere penger. Pengegale pengekar ass. Seriøst, nå er du veldig barnslig. Tåler du ikke at folk slår en liten spøk uten at du klikker totalt? Her lukter det fanboy lang vei. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nei, du har rett, er nok en liten fanboy her ass. Unnskyld for at jeg oppfører meg så barnslig.. Morsom "spøk" forresten. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Gale, gale mennesker... Er vel onkel Bill som har letta på lommene for å spre usann reklame. haha!No wait... Anyway, hadde vore tøft med nokre ektstra banar, eller kansje game modes. CoD4 er utruleg rått online! edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=865080 Endret 19. november 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå