Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han vil ikke:S

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

joda, vil jo ikke presse han eller noe:P

Hmm... Men bestekompisen hans har nettopp meg fortalt at han vil gjøre det til noe spesielt første gang, gjøre noe romantisk... ikke bare rett etter fest eller i fylla osv:p

(men syntes fortsatt det er sært å gå så langt som vi har gjort et par ganger, for så å trekke seg og komme med dårlige unskyldninger) jaja:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det kan jo rett og slett være sånn at han er lite interessert i sex generelt? Det finnes noen gutter som er slik også. Når du snakker med ham, prøv å finne ut hva han mener om sex generelt. Dersom han sier at han "synes sex er overvurdert" eller "ikke tenker på sex ofte", bør varselbjellene begynne å kime.

Det å være kompatibel i sengen er en vanskelig kabal noen ganger. Men det er synd å måtte bruke lang tid på å finne det ut. Personlig er jeg derfor tilhenger av sex før (alvorlig) forhold.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Jeg har samme "problem". Vi har vært sammen fire måneder, og for en mnds tid siden begynte vi å gjøre litt mer enn før; vi kledde helt av hverandre og lå sammen i senga hans i flere timer med tafsing. Det har ført til et "mønster" hvor vi kler av oss og tafser. Det skjer aldri noe mer.

Lenke til kommentar
Jeg har samme "problem". Vi har vært sammen fire måneder, og for en mnds tid siden begynte vi å gjøre litt mer enn før; vi kledde helt av hverandre og lå sammen i senga hans i flere timer med tafsing. Det har ført til et "mønster" hvor vi kler av oss og tafser. Det skjer aldri noe mer.

så hvorfor tar ikke du det neste steget da? eller så kan dere som vanlig, snakke om det. Forhold handler veldig mye om kommunikasjon.

Endret av Reached
Lenke til kommentar
Gjest Gjest igjen

Jeg tar ikke det neste steget fordi det virker som om han ikke vil. Han vet han kan gjøre det hvis han vil, han bare gjør det ikke. Og opp, det kommer den. Har runket han en million ganger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har runket han en million ganger.

Men i den første posten sier du at dere ikke har hatt sex. Du mener antagelig at dere ikke har hatt samleie. Hvis du runker han ofte, kan det ha en del å bety for hvorfor dere ikke har hatt samleie ennå. Han er kanskje fornøyd etter en runk? Da får du prøve å få han kåt uten at han kommer, så er det større sjanser for at han trenger inn i deg.

Lenke til kommentar

7 mAnder , hehe hadde aldri klart det.

Kanskje han er homo. 7 mAnder det er sa jeavlig lenge nAr du tenker over det.

Normalt tar det ca 1-4 uker fOr man har sex med den nye kjaersten sin. Mine erfaringer, 7 mAnder villlt lenge, skulle tro han er homo

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...