Gjest Gjest Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 har vært sammen med typen min i over 7 mnd nå... vi har enda ikke hatt sex. Vi har kommet veldig nært å ha sex et par ganger nå. Forrige gang hadde vi vært på fest, og vi skulle til å ha sex da vi kom hjem... men så plutseli trakk han seg! Han hadde stå, jeg var og klar.. men så plutselig sa han at han var for trøtt og kom til å sovne! Noen som har opplevd at gutten ikke vil? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kansje han er redd? prøv å snakk sammen om det Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vil tro han er nervøs, ja. Snakk med han om det. Mulig han har dårlige erfaringer, eller kanskje ingen erfaringer i det hele tatt og er nervøs av den grunn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hva er det med jenter som ikke takler at gutter sier nei, vi gutter er jo vant med avslag og tar et nei for et nei. Eneste jeg foreslår er at du tar og prater ut med han om det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) 7 mnd er jo en stund å vente. Dere snakker kanskje ikke så mye om det, eller? Gjør dere noe annet av sengeaktiviteter? Endret 18. november 2007 av Juliess Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hva er det med jenter som ikke takler at gutter sier nei, vi gutter er jo vant med avslag og tar et nei for et nei. Eneste jeg foreslår er at du tar og prater ut med han om det. Tviler på at de fleste gutter slår seg til ro med et enkelt "nei" etter 7mnd forhold. Hun har rett til å vite hvorfor han ikke vil ha sex med hun. Ellers er jeg enig med deg, prat med han om det. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kansje han er flau over kroppen sin/penisen? Lenke til kommentar
gigax Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Mulig å bli sammen med ei uten å ha hatt sex med henne først? Man har sex først, blir sammen etterpå. Man blir ikke sammen først og har sex etterpå. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 kor gamal er han? er han jomfru? vist du har hatt en partner før å han ikkje,so kan det nå hende at han er redd for å ikkje ver like bra som han?.....menne uansett prat me han Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Mulig å bli sammen med ei uten å ha hatt sex med henne først? Man har sex først, blir sammen etterpå. Man blir ikke sammen først og har sex etterpå. Jeg er glad i fasiter... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Mulig å bli sammen med ei uten å ha hatt sex med henne først? Man har sex først, blir sammen etterpå. Man blir ikke sammen først og har sex etterpå. Hehe,dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Den stiller jeg meg bak. Er ikke "gale" å ha sex først, men å si at noe annet er feil er jo bare tull. Personlig kunne det ikke falle meg inn å ligge med en fyr først, og deretter finne ut etternavn og hobbyer etterpå Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 derfor jeg liker forum folk... da vet man interesser ivartfall først Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 jo, han er 19 år og jomfru... Men det er jeg og, så hvorfor han skulle være så redd vet jeg ikke. Han er ikke en usikke person til vanlig, og er veldig glad i oppmerksomhet. Han er også veldig glad i å kose, kysse, klemme osv. Men ja, det eneste jeg kan gjøre er vel å snakke med ham. Men syntes det er litt merkelig, alle andre jeg har vært sammen med har i det minste prøvd å ha sex med meg eller hintet til at de har hatt lyst... men det gjør ikke han! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du må nok snakke med han ja, for det virker som om han er redd for et eller annet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kanskje han ser unormal ut nedentil, har du noengang sett den? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kanskje han ser unormal ut nedentil, har du noengang sett den? Hehe, ja har sett den...og den er helt normal:p Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kanskje han selv ikke føler det slik, bare vent. Det kommer nok. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Spørr han om han vill ha sex da vel? Om han er klar. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har ikke vært i et forhold selv før, så jeg tar sikkert feil. Men vil tro at dere kommer til å ha sex. Men når begge er klar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg