Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han vil ikke:S

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

har vært sammen med typen min i over 7 mnd nå... vi har enda ikke hatt sex. Vi har kommet veldig nært å ha sex et par ganger nå. Forrige gang hadde vi vært på fest, og vi skulle til å ha sex da vi kom hjem... men så plutseli trakk han seg! Han hadde stå, jeg var og klar.. men så plutselig sa han at han var for trøtt og kom til å sovne!

Noen som har opplevd at gutten ikke vil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det med jenter som ikke takler at gutter sier nei, vi gutter er jo vant med avslag og tar et nei for et nei. Eneste jeg foreslår er at du tar og prater ut med han om det.

Tviler på at de fleste gutter slår seg til ro med et enkelt "nei" etter 7mnd forhold. Hun har rett til å vite hvorfor han ikke vil ha sex med hun. Ellers er jeg enig med deg, prat med han om det.

Lenke til kommentar

jo, han er 19 år og jomfru... Men det er jeg og, så hvorfor han skulle være så redd vet jeg ikke.

Han er ikke en usikke person til vanlig, og er veldig glad i oppmerksomhet. Han er også veldig glad i å kose, kysse, klemme osv.

Men ja, det eneste jeg kan gjøre er vel å snakke med ham.

Men syntes det er litt merkelig, alle andre jeg har vært sammen med har i det minste prøvd å ha sex med meg eller hintet til at de har hatt lyst... men det gjør ikke han!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...