Ethernet Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dama mi skal være i Thailand (!) i 17 dager til fremover. Dro i går, og jeg begynner å savne henne alt Noen forslag? Ta en runk en gang i blandt og sove som en stein etterpå, joda Takk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Et unødvendig svar er slettet. Har man ikke noe konstruktivt å si for tråden, kan man likegodt droppe postinga. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Prøv å tenk på at hun sikkert savner deg også. Send henne en koselig mail i tilfelle hun tar seg en tur innom en internettcafe Prøv å finn på noe med gode kamerater du ikke har sett på en stund, ta deg en fest (og hold deg i skinnet) eller rett og slett en kinotur med broren/søstra di. Finn på ting, ikke bare sitt hjemme og se i veggen. Da tar det kortere tid før hun kommer hjem igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Send en melding en gang i blandt og si hvor mye hun betyr for deg. Tell ned dagene til du ser henne igjen. Mer kan du egentlig ikke gjøre... Og for å være HELT ærlig; 17 dager er ikke så alt for mye...Du rekker bare akkurat å innse hvor mye du savner henne. Noe som bare er bra for forholdet. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Jepps. Klar over at det ikke er så lenge Men det er lenge nok Ja, har sendt henne mail, og hun kommer til å svare, det er jeg sikker på God kveld Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Til deg også Finn på noe du har lyst til i helga da Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg savner også kjæresten din (neida, bare tuller) Som sagt, 17 dager er ingenting. Hold/dra på en fest og kos deg (men ikke noe fyfy ) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Hehe Jepps. Syns det går mye saktere enn ellers jeg da, men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå