Zamboo Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hva slags prosessor er dette? Er det en xp? Noen som vet? http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...sp?varenr=29239 Ser etter en thunderbird 1,4ghz. Noen som har sett det i noen butikker i det siste? Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er en XP Mobile, altså en prosessor beregnet for bærbare pc'er. Funker på samme måte som en vanlig prosessor, men har tilleggsfunksjoner for strømsparing. AMD lager bare XP, MP og Duron for vårs pc-brukere nå. T-bird'en gikk såvidt jeg vet ut av produksjon da XP kom, så eneste sjanse kan være om noen har en brukt en, evt om du kan finne no overskuddslager for datadeler på nettet. Vil dog ikke håpe for mye... PS: Tør jeg spørre hva du skal bruke en sånn gammal hævv til? Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 PS: Tør jeg spørre hva du skal bruke en sånn gammal hævv til? Oppgradere fra thunderbird 800 til 1400. Gidder ikke kjøpe nytt HK tror jeg. Klarer meg lenge med en 1400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå