Darth Godo Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hoi! Jeg og en kompis sitter, dvs satt, og spilte på hans xbox 360. PGR3 gikk fint første runde, men da vi skulle prøve splitscreen så frøys maskinen og en reboot måtte til. Vi prøvde så videre etpar ganger på PGR3 med samme uhell, deretter gikk vi over til Fight Night 3 hvor det samme skjedde der etpar ganger. Så da er det ikke PGR3 det er noe galt med, men maskinen.. er det noen som har en teori på hva som kan være galt..? Den virker litt smårar ellers og spinner unødvendig mye opp under lasting av spill generelt, og da at den fryser helt random.. nå sist frøys den også under oppstart av selve xboxen.. hjelp? edit: selve bildet blir som et "sjakkbrett" med lyse og mørke sjakkruter over det fryste bildet... Endret 16. november 2007 av Darth Godo Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Må nok sendes inn til Microsoft Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 har hatt samme feil 2 ganger tidligere,begynte som du beskrev men gikk fort over i "ring of death" Maskina må på rep........... Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Microsoft skulle se på problemet og ta kontakt med kameraten min. Om det var tilfelle at det er som med andre tropper de faktisk opp på døren hans med en bil fra DHL og plukker den opp. Akkurat det så jeg på som et bra pluss på tross av at maskinen sikkert har paia... Ellers takker jeg for svar! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor smeller man inn klagen og trenger man kvittering? Sitter her med en x-box som fryser litt random og bråker som faen... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Trengs ikke kittering når du ringer Xbox supporten, du må oppgi serienummeret til Xboxen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Danke, men noen som har dette "berømte" nummeret? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Telefon Kundestøtte via telefon er: 800 14 174 eller +47 23162554 fra mobiltelefon Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 17:00 Lørdag: Closed Søndag:Closed Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Takk for gode og raske svar! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Takk for gode og raske svar! Ring tidlig på dagen er mitt tips, vanskelig å komme gjennom på ettermiddagen. Lykke til! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kun serienummer de trenger? Må ringe når jeg er på skolen så greit å ha alt klart... Takker nok en gang. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Hei igjen. Da fikk kameraten min de kjente "3 rings of death", så han har levert den til EB Games hvor han kjøpte den. De videresender regner jeg med. Vet ikke om han får en ny eller tilbake den gamle reparert. Er visstnok et stort problem innen X360 virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå