Gå til innhold

Xbox 360 fryser under gaming

Darth Godo

Anbefalte innlegg

Hoi!

Jeg og en kompis sitter, dvs satt, og spilte på hans xbox 360. PGR3 gikk fint første runde, men da vi skulle prøve splitscreen så frøys maskinen og en reboot måtte til. Vi prøvde så videre etpar ganger på PGR3 med samme uhell, deretter gikk vi over til Fight Night 3 hvor det samme skjedde der etpar ganger. Så da er det ikke PGR3 det er noe galt med, men maskinen.. er det noen som har en teori på hva som kan være galt..? Den virker litt smårar ellers og spinner unødvendig mye opp under lasting av spill generelt, og da at den fryser helt random.. nå sist frøys den også under oppstart av selve xboxen..

hjelp?

edit: selve bildet blir som et "sjakkbrett" med lyse og mørke sjakkruter over det fryste bildet...

Endret av Darth Godo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Microsoft skulle se på problemet og ta kontakt med kameraten min. Om det var tilfelle at det er som med andre tropper de faktisk opp på døren hans med en bil fra DHL og plukker den opp. Akkurat det så jeg på som et bra pluss på tross av at maskinen sikkert har paia... Ellers takker jeg for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...